Hellpig Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Kort å gott: går det? Vad jag vill; lägga en enkel effekt som skall påverka ALLA spår (TapeStop). Det går ju att lägga effekten på masterspåret men hur faen gör jag för att automatisera detta spår? Förmodligen är det enklare än vad jag kan tänka mig eller så går det väl inte. Fast då är det ju rätt menlöst att man kan lägga effekter på det... Not: heter det masterspår? Jag tror det i alla fall.
Assar Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Aktivera "R" på mixerregeln så dyker den upp som ett spår i projektfönstret. Automatisera som vanligt.
Lars XLN Audio Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Kort å gott: går det? Vad jag vill; lägga en enkel effekt som skall påverka ALLA spår (TapeStop). Det går ju att lägga effekten på masterspåret men hur faen gör jag för att automatisera detta spår? Förmodligen är det enklare än vad jag kan tänka mig eller så går det väl inte. Fast då är det ju rätt menlöst att man kan lägga effekter på det... Not: heter det masterspår? Jag tror det i alla fall. När jag tryckte på "W" på masterkanalen i mixern så dök den upp som spår i arrfönstret!
creel (oregistrerad) Postat 9 september 2007 Postat 9 september 2007 Annars kan du ju göra en gruppkanalspår (group channel track 😉) och skicka alla kanaler dit.
Hellpig Postat 9 september 2007 Trådstartare Postat 9 september 2007 Tackar för svaren, nu skall det nog lösa sig!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.