emanuele Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 Hej har nyss köpt en midi keyboard med rattar och reglar på. Meningen med detta är att jag vill kunna atomatisera grejer i realtid. Men begriper inte hur man assignar rattarna till olika reglar i logic. Kör mac och med logic express 7.2.
jarlo Postat 27 augusti 2007 Postat 27 augusti 2007 Hej har nyss köpt en midi keyboard med rattar och reglar på. Meningen med detta är att jag vill kunna atomatisera grejer i realtid. Men begriper inte hur man assignar rattarna till olika reglar i logic. Kör mac och med logic express 7.2. Jag är ganska säker på att det är en funktion som bara finns i Logic Pro, tyvärr 🙂
emanuele Postat 7 september 2007 Trådstartare Postat 7 september 2007 okiii aa då får jag väll fixa logic pro då men annars då ska man kunna ratta tex flera spår samtidigt i reltid.
4Trax Postat 7 september 2007 Postat 7 september 2007 Leta efter ett enviroment till din keyboard på nätet. Nån kan ju faktiskt skapat ett sådant till just din. Men som sagt denna funktion kanske bara funkar i Pro.?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.