Jump to content
Annons

Samarbete, Utbyte av kunskap, nÄgon?:)


Superstylerz

Recommended Posts

Tjena 😛

Har nu hÄllt pÄ med trance av olika slag sÄ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Är..

har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrÀckligt med kunskap för att ta nÀsta klivet till att satsa stenhÄrt pÄ musiken.

Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestÀmmt för mig att det Àr trance mot det mer progressiva hÄller jag kÀnner mest passion för. ( Tiësto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv)

Nu undrar jag om de finns fler hÀr som kÀnner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt..

Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag 😕

Ha en fortsatt trevlig lördagskvÀll!!

Andreas

Redigerat av Superstylerz
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Tjena 😎

Har nu hÄllt pÄ med trance av olika slag sÄ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Är..

har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrÀckligt med kunskap för att ta nÀsta klivet till att satsa stenhÄrt pÄ musiken.

Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestÀmmt för mig att det Àr trance mot det mer progressiva hÄller jag kÀnner mest passion för. ( Tiësto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv)

Nu undrar jag om de finns fler hÀr som kÀnner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt..

Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag 😉

Ha en fortsatt trevlig lördagskvÀll!!

Andreas

Jag har skrivit ambient, psy, progressive ett tag och Àr sugen pÄ och laborera med nÄgon som vill satsa stenhÄrt.. om du Àr sugen och har en bra uppkoppling sÄ hör av dig sÄ kan vi alltid skicka projekten via nÀtet.

Jag har följande setup

Nuendo 3.2

Powercore MK2

Access Virus powercore

Access Virus Ti

NI Komplete 4

Mackie hr624 Monitorer

+ diverse VST och VSTi

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena 😄

Har nu hÄllt pÄ med trance av olika slag sÄ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Är..

har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrÀckligt med kunskap för att ta nÀsta klivet till att satsa stenhÄrt pÄ musiken.

Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestÀmmt för mig att det Àr trance mot det mer progressiva hÄller jag kÀnner mest passion för. ( Tiësto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv)

Nu undrar jag om de finns fler hÀr som kÀnner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt..

Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag 😉

Ha en fortsatt trevlig lördagskvÀll!!

Andreas

Jag har skrivit ambient, psy, progressive ett tag och Àr sugen pÄ och laborera med nÄgon som vill satsa stenhÄrt.. om du Àr sugen och har en bra uppkoppling sÄ hör av dig sÄ kan vi alltid skicka projekten via nÀtet.

Jag har följande setup

Nuendo 3.2

Powercore MK2

Access Virus powercore

Access Virus Ti

NI Komplete 4

Mackie hr624 Monitorer

+ diverse VST och VSTi

Okay.. Har vĂ€ll en hyffsad uppkoppling.. dĂ€remot kan jag inte mĂ€ta mig jĂ€mfört med den hĂ„rdvaran du har 😳

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...
Millaway (oregistrerad)

Hej, jag skulle tycka det vore trevligt att utbyta idéer, musik etc.

Jag har sjÀlv producerat intensivt i nÀrmare ett Är och kÀnner allt för fÄ med intresse för trance/progressive.

Du verkar ha prickat min musikstil ganska exakt.

Är 19Ă„r och bor i Stockholm.

Är troligtvis den Ă€nda personen i vĂ€rlden ocksĂ„ som gör elektronisk musik i Pro Tools, men det skall inte vara nĂ„got hinder.

Min Msn: Dutchforce4ever@hotmail.com

/Mvh Emil "Millaway"

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena 🙂

Har nu hÄllt pÄ med trance av olika slag sÄ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Är..

har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrÀckligt med kunskap för att ta nÀsta klivet till att satsa stenhÄrt pÄ musiken.

Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestÀmmt för mig att det Àr trance mot det mer progressiva hÄller jag kÀnner mest passion för. ( Tiësto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv)

Nu undrar jag om de finns fler hÀr som kÀnner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt..

Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag 😉

Ha en fortsatt trevlig lördagskvÀll!!

Andreas

LÄter intressant.Jag Àr inne pÄ samma spÄr nu sen en fyra Är tillbaka.LÀgg till mig pÄ msn-ravenwars@hotmail.com sÄ kan vi snacka vidare lite grann Ä sÄ fÄr jag höra lite alster frÄn dig.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...