Jump to content
Annons

sångare/låtskrivare söker samarbete


blom

Recommended Posts

Hallå där...

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Malmö.

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 20 låtar.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Malmö, spelat fiol sedan barnsben, spelat gitarr i typ 2 år och hyfsat tonsäker. Vill fokusera på sång, så ifall det finns någon gitarrist eller annan komp där ute vore det kul att träffas 😉

Har lagt upp en låt här på sajten: "jag är inte kall" under artist "blom", ligger även ett par på allears under artist "blom"

/Markus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallå där...

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Malmö.

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 20 låtar.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Malmö, spelat fiol sedan barnsben, spelat gitarr i typ 2 år och hyfsat tonsäker. Vill fokusera på sång, så ifall det finns någon gitarrist eller annan komp där ute vore det kul att träffas :rolleyes:

Har lagt upp en låt här på sajten: "jag är inte kall" under artist "blom", ligger även ett par på allears under artist "blom"

/Markus

Adda RobinGottfridsson@hotmail.com så kan vi snacka vidare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...