Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

VĂ€lkommen Baltazar

Bredband Àr perfekt ..man kan göra vÀldigt bred musik med det har jag hört..och behöver inte lÀngre ha spatializers eller stereobreddare..

..ehhm..ja som sagt...

TITTA!!!!!! en igelkott

*swoosch...borta*

Danny Cort (oregistrerad)
Postat (redigerat)

VĂ€lkommen!

Redigerat av Danny Cort
Postat (redigerat)
Max-MÄns heter jag och ja, det Àr mitt förnamn, Àr 16 och har precis börjat nacka gymnasium i stockholm, dÀr jag gÄr elprogrammet inriktning musikproduktion!

VĂ€lkommen M-M! Jag har oxĂ„ gĂ„tt i Nacka Gymnasium fast pĂ„ den tiden fanns inte sĂ„dana roliga program/linjer utan musik fick man pyssla med pĂ„ fritiden. Men jĂ€vlar vad fritid man skaffade sig! 🙂

EDIT: Hrm, alltsĂ„ det hĂ€r Ă€r inte pĂ„ nĂ„got sĂ€tt uppmanande eller förhĂ€rligande av skolk! NĂ€! DĂ€remot var jag jĂ€kligt effektiv! 🙁

Redigerat av hammagrella
nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Max-MÄns, den nya Max-Martin!

sorry, kunde fan inte lÄta bli...

NÀr jag var 16 hade jag slÀppt tvÄ singlar varav en pÄ egen label.

sorry, jag kunde absolut inte motstÄ den heller...

🙁

Transformationen till Danny Cort Àr ett faktum.

hehe.

Men vĂ€lkommen. 🙂

Postat
VÀlkommen M-M! Jag har oxÄ gÄtt i Nacka Gymnasium fast pÄ den tiden fanns inte sÄdana roliga program/linjer utan musik fick man pyssla med pÄ fritiden. Men jÀvlar vad fritid man skaffade sig!

Är inte gymnasium likstĂ€llt med fritid? 🙂

och sÄ som alla tidigare pÄpekat, vÀlkommen Baltazar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.