Danabacken Postat 14 juli 2007 Postat 14 juli 2007 Hej! Ja, som titels frÄgar, Hur stÀnger man av detta? Den strÀcker altsÄ pÄ mina loopar nÀr jag drar in dom i cubase helt automatiskt. Den har aldrig gjort sÄ förr... Det mÄste varit nÄn knapp jag kommit Ät. Men vilken? Jag har flÀngt runt ett bra tag nu utan resultat. Vart Àndrar man detta? \\Dana
TUFFTUFFTUFF Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Hej, en gissning frĂ„n min sida: Pröva att vĂ€nsterklicka pĂ„ den hĂ€r pilen: DĂ„ fĂ„r du upp en liten meny och dĂ€r har du antagligen rĂ„kat att vĂ€lja time stretch (Sizing applies time stretch) istĂ€llet för Normal sizing. Det Ă€r bara att Ă€ndra tillbaka. Hoppas att det funkar đ
ViktorDenStore Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 Hej, en gissning frĂ„n min sida: Pröva att vĂ€nsterklicka pĂ„ den hĂ€r pilen: DĂ„ fĂ„r du upp en liten meny och dĂ€r har du antagligen rĂ„kat att vĂ€lja time stretch (Sizing applies time stretch) istĂ€llet för Normal sizing. Det Ă€r bara att Ă€ndra tillbaka. Hoppas att det funkar đ Man kan ocksĂ„ trycka pĂ„ 1 nĂ„gra gĂ„nger (har jag för mig) sĂ„ byter den mellan de olika lĂ€gena. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.