Jump to content
Annons

Recommended Posts

Tjena! ,, sitter ofta på msn å lurkar med andra artister å skriver å har mej,,,

här om dan fick jag ett meddelande de va en fil,, å självkalrt trodde jag det va en produktion av någe slag.

självklart tog ajg ner å öppna,, ingenting hände,, å sen visade d sig att det va nåt virus lr nåt,,

den tar alltså å skickar samma sak till andra på min kontakt lista utan min vetskap då,,,

iaf,, jag har inge antivirus,, detta är 2 andra gången jag fått virus som gör nånting så att datan tjabblar,,

jag formaterade å la över flp filer osv till en annan hårddisk,,, men sen när jag ska öppna mitt projekt så stå det error?,,

jag har alla plugins osv som behövs för att det ska funka,, men det funkar tyvärr inte,,,

Tack på förhand!

Mvh / John

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena! ,, sitter ofta på msn å lurkar med andra artister å skriver å har mej,,,

här om dan fick jag ett meddelande de va en fil,, å självkalrt trodde jag det va en produktion av någe slag.

självklart tog ajg ner å öppna,, ingenting hände,, å sen visade d sig att det va nåt virus lr nåt,,

den tar alltså å skickar samma sak till andra på min kontakt lista utan min vetskap då,,,

iaf,, jag har inge antivirus,, detta är 2 andra gången jag fått virus som gör nånting så att datan tjabblar,,

jag formaterade å la över flp filer osv till en annan hårddisk,,, men sen när jag ska öppna mitt projekt så stå det error?,,

jag har alla plugins osv som behövs för att det ska funka,, men det funkar tyvärr inte,,,

Tack på förhand!

Mvh / John

Har du kanske gått ner i version på FLP?

står det bara "error?". Kan du mer utförligt säga vad det står för error?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena! ,, sitter ofta på msn å lurkar med andra artister å skriver å har mej,,,

här om dan fick jag ett meddelande de va en fil,, å självkalrt trodde jag det va en produktion av någe slag.

självklart tog ajg ner å öppna,, ingenting hände,, å sen visade d sig att det va nåt virus lr nåt,,

den tar alltså å skickar samma sak till andra på min kontakt lista utan min vetskap då,,,

iaf,, jag har inge antivirus,, detta är 2 andra gången jag fått virus som gör nånting så att datan tjabblar,,

jag formaterade å la över flp filer osv till en annan hårddisk,,, men sen när jag ska öppna mitt projekt så stå det error?,,

jag har alla plugins osv som behövs för att det ska funka,, men det funkar tyvärr inte,,,

Tack på förhand!

Mvh / John

Har du samma version på FL Studio nu som det du sparade dina filer i? Hur stora är FLP filerna? Om du har kvar din gamla mapp(antar inte det pga formatering) så kan du öppna "backup.flp" för att åtminstone kunna få tillbaka filen du sist öppnade.

Tips, säkerhetsspara ALLTID dina projekt på flera ställen, för att slippa liknande situationer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fobi för "Datan"

Bara gamla kärringar säger så.

Det heter dator!

Uhh rys... 😆

Uhh rys för sådanna som dig som aldrig kan hålla sig till topic.

Om du är säker på att du har den senaste versionen av fl?

Sedan så kan det nog vara oturligt så att dina fl filer har blivit korrupta och aldrig går att öppna igen.

Men skriv gärna ut Error meddelandet så man kan förstå lite bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fobi för "Datan"

Bara gamla kärringar säger så.

Det heter dator!

Uhh rys... 😆

Uhh rys för sådanna som dig som aldrig kan hålla sig till topic.

Om du är säker på att du har den senaste versionen av fl?

Sedan så kan det nog vara oturligt så att dina fl filer har blivit korrupta och aldrig går att öppna igen.

Men skriv gärna ut Error meddelandet så man kan förstå lite bättre.

Flyttade du bara över fl och försöker starta det så lär det ju inte funka. Du måsste installera skiten också.

Men det är bra att du har alla mappar och projekt på samma ställe där de var förrut.

Jag har FL på E: och alla andra viktiga saker på mina andra hårddiskar. C: är enbart för windows. formaterar om windows ibland men då måsste man ju installera om alla sina program från början. som exempelvis FL studio. bara köra en install över den redan existerande

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen! självklart har ajg samma FL! haha!

det som är att det står är: An Error has been signaled by the protected object server:

File Synsoacc.dll Could not be located in the windows system folders.

men alla plugins som jag hade i den där låten! Markoolio - Sommar utan raggae,,, (som ajg remixat)

dom finns i fl!!

sen står det när man fått igång så allting öppnats,,: An error occured while reading the FLP File.

it may be corrupted, or some plugin caused an error while opening.

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen! självklart har ajg samma FL! haha!

det som är att det står är: An Error has been signaled by the protected object server:

File Synsoacc.dll Could not be located in the windows system folders.

men alla plugins som jag hade i den där låten! Markoolio - Sommar utan raggae,,, (som ajg remixat)

dom finns i fl!!

sen står det när man fått igång så allting öppnats,,: An error occured while reading the FLP File.

it may be corrupted, or some plugin caused an error while opening.

Testat öppna filerna på en annan dator på ett annat FL(samma version såklart)?

Link to comment
Dela på andra sajter

hej igen! självklart har ajg samma FL! haha!

det som är att det står är: An Error has been signaled by the protected object server:

File Synsoacc.dll Could not be located in the windows system folders.

men alla plugins som jag hade i den där låten! Markoolio - Sommar utan raggae,,, (som ajg remixat)

dom finns i fl!!

sen står det när man fått igång så allting öppnats,,: An error occured while reading the FLP File.

it may be corrupted, or some plugin caused an error while opening.

Hej!

Problemet beror sannolikt på att du har en plugin som använder Syncrosofts kopieringskydd,

via dongle(hårdvarulås). Kanske så hittar inte pluggen dongel:n i Usb-porten av en eller annan anledning. Du kan testa att sätta den i en annan Usb-port för att tvinga nyidentifikation och se om det hjälper..

Ett annat alternativ är att det inte längre finns rätt drivrutiner så pluggen kan "snacka" med dongel:n I så fall installera om drivrutiner till den(kanske inte blev gjort efter formatering?)

edit: Om du kommer fram till vilken plugin det är som behöver USB-nyckel så testa installera om den om inte ovanstående hjälper. Funkar det ändå inte så tala gärna om vilka pluggar

du använder så blir det lättare att lösa problemet..

Good luck! 😄

Redigerat av synt4ever
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Problemet beror sannolikt på att du har en plugin som använder Syncrosofts kopieringskydd,

via dongle(hårdvarulås). Kanske så hittar inte pluggen dongel:n i Usb-porten av en eller annan anledning. Du kan testa att sätta den i en annan Usb-port för att tvinga nyidentifikation och se om det hjälper..

Ett annat alternativ är att det inte längre finns rätt drivrutiner så pluggen kan "snacka" med dongel:n I så fall installera om drivrutiner till den(kanske inte blev gjort efter formatering?)

edit: Om du kommer fram till vilken plugin det är som behöver USB-nyckel så testa installera om den om inte ovanstående hjälper. Funkar det ändå inte så tala gärna om vilka pluggar

du använder så blir det lättare att lösa problemet..

Good luck! 😊

Tack jag återkommer! ska installera om plugen å se vad som händer:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...