Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nån som har hört en låt som går typ så här:

Han: jag är dildo sven din bäste vän osv....... Hon: Hård och len mellan mina ben osv...... Hörde den i Västerås på campingen så jag frågade grannarna vart dom fått tag på den och dom sa att dom tankat den nånstans på nätet men jag har letat nu i cirka ett år utan resultat. Så klart glömde jag fråga vad den hette men man skulle ju kunna tro den heter Dildo sven. Nån som vet nånting om denna låt?

Mvh Nixxe

Annons
Postat

Antingen är det någon av Carolas tidiga låtar på Mariann Records, eller så är det den där Paprikan och Papperskorgen eller vad dom heter....

Frågan varför du undrar är egentligen intressantast!

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Carola, nä, hon var väl religiös på den tiden... ;-)

Allvarligt - kan det inte vara onkel konkel då?

//Nemo

Postat (redigerat)

Det är inte onkel konkel. Som svar på varför jag undrar e för att jag tycker låten e bra + att melodin sätter sig direkt på hjärna Skit go supar låt 😄 Jag vill ha den dessutom.

Redigerat av Nixxe
Postat
Carola, nä, hon var väl religiös på den tiden... ;-)

Hon kanske blev det EFTERÅT... 🙂

Nixxe: Kanske Björn Rosenström, Eddie meduza eller bengt sändh

Postat

Han: jag är dildo sven din bäste vän osv....... Hon: Hård och len mellan mina ben osv...... Hörde den i Västerås på campingen så jag frågade grannarna vart dom fått tag på den och dom sa att dom tankat den nånstans på nätet men jag har letat nu i cirka ett år utan resultat. Så klart glömde jag fråga vad den hette men man skulle ju kunna tro den heter Dildo sven. Nån som vet nånting om denna låt?

Mvh Nixxe

Har han måhända googlat?

Postat

Mvh Nixxe

Har han måhända googlat?

Ett tips: se bara till att du inte sitter i kontorslandskap om du ska googla på "dildo+sven".

Postat
Ett tips: se bara till att du inte sitter i kontorslandskap om du ska googla på "dildo+sven".

"Nej men chefen, snälla.. du måste förstå.. Det har ingenting med sex att göra, jag är bara så väldigt musikintresserad"

/Majken

Postat

Mvh Nixxe

Har han måhända googlat?

Haha nä det kanske inte är det bästa alternativet! 😆

Postat (redigerat)

Skit skoj att mitt sökande har blivit ett skämt typ hehehe 😠

(jag har googlat + sökt på altavista.)

Demoniqus: Det är inte nån av dom tre, då hade jag inte behövt skriva här.

Mvh Nixxe

Redigerat av Nixxe
Postat

Bengt blend, Barry Bong, Styffe Kugelberg, Sten Hårdh, Ellerth Fjösbreck.. 🙂

Kan det vara så att det är en hemmagjord låt då?..ehm..kan det vara den där token Britt Erik? som gjorde Bamse-låten?...

..Eller så kanske du driver med hela etablissemanget? 🙂

Postat

Demoniqus: kan kanske vara nån av dom som du räknade upp, jag känner inte till dom namen/artisterna. Låten kan vara hemmagjord med, men som sagt vet jag inte. det är inte britt-erik i vilket fall.

Mvh Nixxe

Postat

Om jag hittar den ska jag skriva vad den heter och artistens namn kanske rent av nån som vill ha den me så går det nog att ordna 😛

Mvh Nixxe

• 1 år senare...
Blueberry (oregistrerad)
Postat

BayramBand - Dildon Sven 🙁

Postat
BayramBand - Dildon Sven 😛

Vem kände sig tvungen att registrera en ny användare för att våga posta låttiteln? 🙂😠

Postat
BayramBand - Dildon Sven  🙂

Vem kände sig tvungen att registrera en ny användare för att våga posta låttiteln? 😉😠

Kan det vara Sven i egen hög person? 😛

Postat (redigerat)
BayramBand - Dildon Sven  🙂

Vem kände sig tvungen att registrera en ny användare för att våga posta låttiteln? 🙂😛

Kan det vara Sven i egen hög person? 🙂

😉

Låttetxten:

DILDON SVEN

Jag stod i en butik och vänta

Och det var det var det bästa som har hänt

För in genom dörren kom en jänta

Hon valde faktiskt mej före Kent

REF: För jag är dildon Sven jag vill va din bäste vän

Så stor och hård i mej kan inte säja nej

Jag är dildon Sven jag vill va din bäste vän

Åhh Sven du känns som en riktig lem

Så stor och hård i mej kan inte säja nej

Hård och len mellan mina ben

Jag bodde i en liten låda åhh där ryms ju bara jag

Men vill du ha mej får du ta mej

Men då ska du baske mej ha mej varje dag

REF:

Här va de’ blött… Men Sven…Faan Sven nu e’ batterierna slut igen

Du får väl gå iväg och handla köpa ett fyrpacks duracell

Sen kan vi kela med varandra flera timmar varje kväll

REF:

Jajemen

Deras hemsida:http://www.bayramband.se/hemsida/index.html

Låten!:

Jäkla kul låt 😄😠

Redigerat av xdjs
  • 1 år senare...
Postat

Laddade ner låten och gav mig ett leende. Blir alltid lika chockad när jag hör tjejer sjunga i låtarna som denna. Jag känner ett antal brudar som jag vet i huvudet ränner snorrar runt men ingen av de skulle sanneligen sjunga på en låt som denna. Jag försöker absolut inte att få det att låta som en dålig sak så ni tjejer som sjunger sådant här ska fortsätta om inte med mera krut än innan. 🙂 MvH

Postat

Öh....handlar inte detta forumet om MUSIK?? 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.