antikartellmusikern Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 (redigerat) kan inte packa upp en exefil för mitt ljudkort pÄ min stationÀra dator men samma fil funkar pÄ min bÀrbara de Àr en uppdatering för mitt ljudkort m-audio firewire 410 va kan felet vara , eller hur skall ja göra ? har ett frÄgetecken i enhetshanterarn strax under nÀtverkskortet de Àr nÄn device del som inte datorn hittar ljudkortet funkar annars bra med fabrikscd pÄ bÄda datorerna eller ja har inte testat fullt ut , men de tror ja men ja vill ju uppdatera de fabrikscd:n Àr ju sen 2003 :-) ja kan nÄn nattuggla hjÀlpa mej Redigerat 1 juli 2007 av antikartellmusikern
Daniel H Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 exe-filer behöver/gÄr inte inte packa upp dÄ de inte Àr komprimerade.
antikartellmusikern Postat 1 juli 2007 TrÄdstartare Postat 1 juli 2007 exe-filer behöver/gÄr inte inte packa upp dÄ de inte Àr komprimerade. men samma uppdatering o fil funkar ju att köra pÄ min bÀrbara men hur skall ja göra för att fÄ igÄng filen ja har ju hÀmtat den ifrÄn m-audio:s hemsida
MrDweeb Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 Har du uppdaterat windows? Ibland kan det behövas windows installer 3 - om du nu kör pÄ windows vill sÀga. Ibland kan det behövas olika NET filer - windows Àr upp i NET 3 nu. Vet att de nya filerna till ATI korten behöver NET installerat.
Violiner Postat 1 juli 2007 Postat 1 juli 2007 kan inte packa upp en exefil för mitt ljudkort pÄ min stationÀra dator men samma fil funkar pÄ min bÀrbara de Àr en uppdatering för mitt ljudkort m-audio firewire 410 va kan felet vara , eller hur skall ja göra ? har ett frÄgetecken i enhetshanterarn strax under nÀtverkskortet de Àr nÄn device del som inte datorn hittar ljudkortet funkar annars bra med fabrikscd pÄ bÄda datorerna eller ja har inte testat fullt ut , men de tror ja men ja vill ju uppdatera de fabrikscd:n Àr ju sen 2003 :-) ja kan nÄn nattuggla hjÀlpa mej En vild gissning Àr att du inte har drivrutinerna för din firewireport korrekt installerade. Att du har ett frÄgetecken under NÀtverkskortsenheterna kan peka pÄ det. Du ska ha nÄt som heter 1394 Net adapter eller liknande. Om det Àr "frÄgetecknet" har du troligtvis inte en fullt fungerande firewireport och dÄ kan du förmodligen heller inte köra installationsprogrammet för ett firewireljudkort. Vilda gissningar eftersom jag inte har alla uppgifter, men ÀndÄ... Ny kryper jag till kojs, lycka till med nattsuddandet...
antikartellmusikern Postat 1 juli 2007 TrÄdstartare Postat 1 juli 2007 En vild gissning Àr att du inte har drivrutinerna för din firewireport korrekt installerade. Att du har ett frÄgetecken under NÀtverkskortsenheterna kan peka pÄ det. Du ska ha nÄt som heter 1394 Net adapter eller liknande. Om det Àr "frÄgetecknet" har du troligtvis inte en fullt fungerande firewireport och dÄ kan du förmodligen heller inte köra installationsprogrammet för ett firewireljudkort. Vilda gissningar eftersom jag inte har alla uppgifter, men ÀndÄ...Ny kryper jag till kojs, lycka till med nattsuddandet... Jo har misstÀnkt nÄt sÄdant sjÀlv har haft sÄnt strul med datorn som hÀngt sej innan ochsÄ sÄ fort ja gÄtt ut pÄ nÀtet börjar misstÀnka firewire pÄ moderkortet att de fÄtt sej en törn
antikartellmusikern Postat 2 juli 2007 TrÄdstartare Postat 2 juli 2007 Va skumt kan fortfarande inte köra filen ifrÄn M-audios hemsida som Àr för uppdatering av mitt firewire 410 Jo de gÄr pÄ min andra dator att köra igÄng filen men inte pÄ min stationÀra , blir snart hybernervös va Àr de för fel egentligen ? kan de vara nvidia chipsen som Àr för gamla eller mitt grafikkort eller server pack 2 som inte Àr anpassat för firewire fullt ut men min fabrikcd gÄr ju ÀndÄ att installera va irriterad ja börjar bli grÄa hÄr Ä allt
antikartellmusikern Postat 4 juli 2007 TrÄdstartare Postat 4 juli 2007 Har löst problemet min kompis tanka hem uppdateringen pÄ sin dator sen funka den pÄ min
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.