Hellpig Postat 25 juni 2007 Postat 25 juni 2007 (redigerat) Laddade upp ett utkast tidigare idag men det syns inget ännu. Jag har ju förstått att det skall godkännas men jag ser ändå andra låtar som laddats upp efter min som syns på framsidan. Finns det någon förklaring eller ... inte? 🙂 Edit: Alla bkstvr skall vara med! Redigerat 25 juni 2007 av Hellpig
Hellpig Postat 26 juni 2007 Trådstartare Postat 26 juni 2007 Bump är väl fult men ingen som känner till hur det går till? 😄
Cliff Postat 26 juni 2007 Postat 26 juni 2007 Vet inte hur det funkar exakt, men när jag har lagt upp låtar så har det tagit en tjugo minuter och sedan har det kommit ett meddelande från antingen Oldsberg eller Majken att inlägget är godkänt, dock står det i meddelandet att det har genererats automatiskt. Ibland har det heller inte funkat alls, men då har jag bara provat senare så har det funkat. Jag har använt mig av det nya systemet på att lägga upp filer. Ser du filen som uppladdad i din profil men att den inte dyker upp på forumet eller finns den inte alls?
Hellpig Postat 26 juni 2007 Trådstartare Postat 26 juni 2007 Vet inte hur det funkar exakt, men när jag har lagt upp låtar så har det tagit en tjugo minuter och sedan har det kommit ett meddelande från antingen Oldsberg eller Majken att inlägget är godkänt, dock står det i meddelandet att det har genererats automatiskt.Ibland har det heller inte funkat alls, men då har jag bara provat senare så har det funkat. Jag har använt mig av det nya systemet på att lägga upp filer. Ser du filen som uppladdad i din profil men att den inte dyker upp på forumet eller finns den inte alls? Verkar inte finnas alls, men tack för svaret. Skall testa igen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.