Martin Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 (redigerat) *redigerat* Redigerat 1 januari 2014 av Martin
nightcrawlr (oregistrerad) Postat 19 juni 2007 Postat 19 juni 2007 någon mer än jag som använder denna tjänst? jag använder både kalender och mejl, älskar't. men har ett problem, hur delar man in mejl i mappar? skola, musik, medlemskap, o.s.v? Jag kollade upp det, du kan sätta såkallade "etiketter" på mailen, skapa etiketter i menyn till vänster sen när du är inne och läser ett mail klickar du på "fler åtgärder" Känner inte att det var ett ultimat sätt att göra det på men det funkar =) mvh. Jimmy
Martin Postat 19 juni 2007 Trådstartare Postat 19 juni 2007 någon mer än jag som använder denna tjänst? jag använder både kalender och mejl, älskar't. men har ett problem, hur delar man in mejl i mappar? skola, musik, medlemskap, o.s.v? Jag kollade upp det, du kan sätta såkallade "etiketter" på mailen, skapa etiketter i menyn till vänster sen när du är inne och läser ett mail klickar du på "fler åtgärder" Känner inte att det var ett ultimat sätt att göra det på men det funkar =) mvh. Jimmy man får ju inte bort mejlen från inkorgen då just det jag vill.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.