Jump to content
Annons

Få G-Snap att fungera i FL Studio


Holmgren_DJ

Recommended Posts

Hejsan alla Fl älskare!

för ett tag sedan så sökte jag på google om G-Snap,, fick ett mejl om det i Kvr!

såg ett svensk forum (Forum.Studio.Se), blev självklart medlem!😠

tankade hem det installera som man brukar göra,,,( har fått för mej att på kvr stog det att det inte funka

på alla FL...)

å min fråga är: är det möjligt så att nån har fått till det så att det funkar? nån annan version av Fl kanske?

tack på förhand

Mvh// john

Redigerat av Olsberg
Tydliggjorde rubrik
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det finns en inställning nånstans i FL, tyvärr kan jag inte programmet tillräckligt bra för att veta var inställningen är. Men den heter något i stil med reset plugins on transport. Funktionen resetar pluggarna när uppspelning startas och detta ska ställa till med problem i en hel del pluggar. Inte säkert att det löser problemet, men det kan vara värt ett försök.

Annars kan det också vara en bra idé att ta direkt kontakt med Graham som gjort pluggen. Han är en riktigt schysst snubbe som säkert kan hjälpa er att lösa problemen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en inställning nånstans i FL, tyvärr kan jag inte programmet tillräckligt bra för att veta var inställningen är. Men den heter något i stil med reset plugins on transport. Funktionen resetar pluggarna när uppspelning startas och detta ska ställa till med problem i en hel del pluggar. Inte säkert att det löser problemet, men det kan vara värt ett försök.

Annars kan det också vara en bra idé att ta direkt kontakt med Graham som gjort pluggen. Han är en riktigt schysst snubbe som säkert kan hjälpa er att lösa problemen.

okej tack så jätte mycket för hjlpen! ska kolla på det genast!😉

angående gramham, är det så du har nåt mejl på han?

mvh!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en inställning nånstans i FL, tyvärr kan jag inte programmet tillräckligt bra för att veta var inställningen är. Men den heter något i stil med reset plugins on transport. Funktionen resetar pluggarna när uppspelning startas och detta ska ställa till med problem i en hel del pluggar. Inte säkert att det löser problemet, men det kan vara värt ett försök.

Den finns direkt under "Audio settings".

Aargh, hoppades en liten stund att det skulle fixa mina problem, men icke! Det är fortfarande så att nästan varenda spännande gratisplugg jag hittar vägrar att funka i FL! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en inställning nånstans i FL, tyvärr kan jag inte programmet tillräckligt bra för att veta var inställningen är. Men den heter något i stil med reset plugins on transport. Funktionen resetar pluggarna när uppspelning startas och detta ska ställa till med problem i en hel del pluggar. Inte säkert att det löser problemet, men det kan vara värt ett försök.

Den finns direkt under "Audio settings".

Aargh, hoppades en liten stund att det skulle fixa mina problem, men icke! Det är fortfarande så att nästan varenda spännande gratisplugg jag hittar vägrar att funka i FL! 😛

japps det funkar ej här med,,, man kanske får köra Acapellan i ett anant program å sen skicka tillbaks i FL =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...