Jump to content
Annons

Jag ferstår ikke!


lonewind

Recommended Posts

Nä nu blev det mycket för min redan överbelamrade hjärnprocessor.

Ville lägga upp en demo.

Förut har jag alltid lagt upp filen på min egna server och sen skrivit en låtinlägg där jag enkelt bara länkat till min låt.

Nu skulle jag prova den här nya ordningen. Laddade upp under låtar och skrev ett litet inlägg där. Men allt det hamnade bara under kategorin låtar. Jag trodde det skulle hamna under låtkritik. För övrigt så hade jag tydligen inte behörighet att posta under låtkritik.

Lite förklaringar finnes redan kanske eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den frågan (ungefär) ställe jag med!

Fick ett snabbt svar från Majken att låten måste godkännas först innan den hamnar i forumet och under Låtkritik! Så hold on bara...låten Din kommer troligtvis snart att synas där med! 🙂

Peace...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den frågan (ungefär) ställe jag med!

Fick ett snabbt svar från Majken att låten måste godkännas först innan den hamnar i forumet och under Låtkritik! Så hold on bara...låten Din kommer troligtvis snart att synas där med! 🙂

Peace...

Hej!

Precis som du sa så dök den upp så småningom. Men är det inte lite drygt med en godkännandeprocess. Eller fyller det något högre syfte?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Precis som du sa så dök den upp så småningom. Men är det inte lite drygt med en godkännandeprocess. Eller fyller det något högre syfte?

Har väl att göra med forumregel numer 7. Som Olsberg hämtade på berget.
7. Demolåtar ska vara dina egna.

När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover eller remix på någon utgiven låt. Inga delar av låten får tillhöra en annan upphovsman. Undantaget är om låten är en mycket tydlig parodi på en existerande låt.

Redigerat av Bone
Link to comment
Dela på andra sajter

Den frågan (ungefär) ställe jag med!

Fick ett snabbt svar från Majken att låten måste godkännas först innan den hamnar i forumet och under Låtkritik! Så hold on bara...låten Din kommer troligtvis snart att synas där med! 🙂

Peace...

Hej!

Precis som du sa så dök den upp så småningom. Men är det inte lite drygt med en godkännandeprocess. Eller fyller det något högre syfte?

Tror också att det berodde på att han ville ha koll på hur nya forumuppladdningen fungerar innan han släpper på "fulla spjäll".

/H.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...