Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag skulle behöva kommentater på några låtar jag gjort, som är skolrelaterat. Du behöver bara skriva din e-mail här eller över Privat Meddelande, eller addera mig på MSN: kricke_edberg@hotmail.com. Därefter får du en liten enkät samt låtarna med frågor som du kan besvara hur lite/mycket du vill. Kommentarerna bifogas sedan i Resultatdelen av rapporten som vad jag misstänker endast min handledare kommer att läsa.

Musikstilen är synthpop / stiltypiskt 80-tals influerad. Om du gillar stilen är det bra. Om du inte gillar stilen är det också bra. Om du inte har någon åsikt är det också bra. Jag behöver folk med olika bakgrund!

För "besväret" skickar jag en slant över internetbank eller ger feedback på dina låtar till sommaren, om du vill.

(Jag skrev ett liknande inlägg på förra forumet, det som var integrerat med IDG. Jag fick napp från en person då men hans mailadress fanns i ett meddelande jag fick där och dessa meddelanden verka inte ha blivit överförda till detta forum)

Annons
Postat
Hej!

Jag skulle behöva kommentater på några låtar jag gjort, som är skolrelaterat. Du behöver bara skriva din e-mail här eller över Privat Meddelande, eller addera mig på MSN: kricke_edberg@hotmail.com. Därefter får du en liten enkät samt låtarna med frågor som du kan besvara hur lite/mycket du vill. Kommentarerna bifogas sedan i Resultatdelen av rapporten som vad jag misstänker endast min handledare kommer att läsa.

Musikstilen är synthpop / stiltypiskt 80-tals influerad. Om du gillar stilen är det bra. Om du inte gillar stilen är det också bra. Om du inte har någon åsikt är det också bra. Jag behöver folk med olika bakgrund!

För "besväret" skickar jag en slant över internetbank eller ger feedback på dina låtar till sommaren, om du vill.

(Jag skrev ett liknande inlägg på förra forumet, det som var integrerat med IDG. Jag fick napp från en person då men hans mailadress fanns i ett meddelande jag fick där och dessa meddelanden verka inte ha blivit överförda till detta forum)

Javisst, varför inte. Skicka till <cassersjo snabel-a gmail punkt com>. Gör till en emailadress, vill inte ha den i korrekt form på ett forum... 😊

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.