Jump to content
Annons

JAG BEHÖVER ACAPELLA HJÄLP


Recommended Posts

😉 hej hej, asså nu behöver jag total hjälp,Flesta sångare, sjunger och sen lägger upp, till Acapella, så andra kan Remixa den, men den ända jag vet, det är ju , Kate lasing (eller nåt sånt heter hon) men dom tävlingarna kan man ju avara med på i (www.vipzone-samples.com) men jag har lyssnat, på låtar, då hittade jag en tjej som sjunger,och massa har remixat hennes röst, här har ni ett exempel: http://www.speedyshare.com/585953260.html

jag vill ha svar på:

*Vad hon heter

*Vad Hemsidan heter där man, kan remixa hennes (acapella)

*övrigt

*eller nåt bra röst program, man kan köpa.& hemsidan där man kan köpa programet.

mvh: Zonebass aka BaseSet.

Hard Dance producer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Exaroz (oregistrerad)
😉 hej hej, asså nu behöver jag total hjälp,Flesta sångare, sjunger och sen lägger upp, till Acapella, så andra kan Remixa den, men den ända jag vet, det är ju , Kate lasing (eller nåt sånt heter hon) men dom tävlingarna kan man ju avara med på i (www.vipzone-samples.com) men jag har lyssnat, på låtar, då hittade jag en tjej som sjunger,och massa har remixat hennes röst, här har ni ett exempel: http://www.speedyshare.com/585953260.html

jag vill ha svar på:

*Vad hon heter

*Vad Hemsidan heter där man, kan remixa hennes (acapella)

*övrigt

*eller nåt bra röst program, man kan köpa.& hemsidan där man kan köpa programet.

mvh: Zonebass aka BaseSet.

Hard Dance producer.

man kan köpa hennes acapella från vipzone-samples.com

Link to comment
Dela på andra sajter

oj, jag föklarade lite dåligt där!, jag undrade vad hon heter som sjunger, i den där längen jag skickade (högst upp). för jag har hört, hennes röst i massa låtar. men jag undrar bara vad hon heter och vart man kan köpa, hennes acapella.

PS. Jag menar inte kate lasing.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...
  • 5 månader senare...

Jag kan anta att det är Kate Leasing som ni tänker på, då hon är ganska stor i branchen och dessutom finns på en del ställen hoss Vipzone, lite kort varsel kanske men nu vet ni namnet iallafall! (om det är samma brud förstås)

//dd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...