vortex Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Jag har fått ett märkligt problem i C4: Även om jag öppnar flera projekt och växlar mellan dem är det bara det först öppnade som är 'aktivt' och svarar på kommandon! D.v.s. även om jag har 'projekt 2' aktivt på skärmen, är det det 'bakomliggande' först öppnade projektet som reagerar. Jag kan alltså inte klippa ut grejer från ett projekt och klistra in i ett annat. Någon som har råkat ut för detta, eller har en teori om hur jag kommer runt problemet?
dannepop (oregistrerad) Postat 11 februari 2007 Postat 11 februari 2007 Ja så är det , men jag har lyckats att kopiera kanal inställningar och sedan stänga det projektet och sedan klistrat in det i det nya. Det kanske funkar med ljudfiler oxå! Danne/
vortex Postat 11 februari 2007 Trådstartare Postat 11 februari 2007 Tackar, Danne! Jag provar. Men håll med om att det är irriterande att man skall behöva trixa så...! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.