Tokas Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 (redigerat) Jag har fĂ„tt tag i en riktigt gammal mixer, men jag har aldrig hört talas om den och kan inte hitta nĂ„gon information om den, förutom hĂ€r: http://www.gbaudio.co.uk/data/mr24.htm DĂ€r finns dock inga prisuppgifter nĂ„nstans. Ăr det nĂ„gon som vet ungefĂ€r hur mycket en sĂ„n hĂ€r mixer, fullt fungerande, kan vara vĂ€rd? EDIT: Korrigerade Ă€mnestitel efter Tokas pĂ„pekande /admin Redigerat 20 augusti 2004 av Tokas
Tokas Postat 19 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 19 augusti 2004 Det ska ju vara SoundTracs, inte SoundCraft. Skriver alltid fel.. đ Ingen som vet nĂ„nting om denna mixer? Jag tar emot rena gissningar ocksĂ„. đ
Krokodilen Postat 19 augusti 2004 Postat 19 augusti 2004 ..eller hĂ€r... SoundTracs.com (man skulle kunna tro att jag vill öka min inlĂ€ggscounter... đ )
Wintermute Postat 20 augusti 2004 Postat 20 augusti 2004 (redigerat) Vi har ett Soundtracs IL4836 i vÄr studio. Det Àr jÀvligt fint. LÄter bra och har jÀvligt schysst eq. Vet inget om det dÀr live-bordet, men Soundtracs Àr ju ett vÀl ansett mÀrke. Redigerat 20 augusti 2004 av Wintermute
electroaudio Postat 20 augusti 2004 Postat 20 augusti 2004 DĂ€r finns dock inga prisuppgifter nĂ„nstans. Ăr det nĂ„gon som vet ungefĂ€r hur mycket en sĂ„n hĂ€r mixer, fullt fungerande, kan vara vĂ€rd? Det bordet Ă€r till salu pĂ„ vendolin med en prislapp pĂ„ 1000:- http://www.vendolin.se/annons.php?107996 LĂ„ter prisvĂ€rt tycker jag. đ
ChrioN Postat 20 augusti 2004 Postat 20 augusti 2004 1000kr Ă€r inte mycket alltsĂ„...lĂ€r kostat en del mer nĂ€r den precis kom đ
Tokas Postat 20 augusti 2004 TrĂ„dstartare Postat 20 augusti 2004 (redigerat) Haha, det Ă€r faktiskt min egen annons. đ Vill se vad folk vill ge för det, och för rĂ€tt pris sĂ€ljer jag det. Dock inte för 1000 spĂ€nn. đ EDIT: Ăr för övrigt Ă€ndrat nu. 1000-priset kan vara lite förvirrande om folk tar det seriöst. đ Redigerat 20 augusti 2004 av Tokas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.