Aresius Postat 4 februari 2007 Postat 4 februari 2007 Tjena! Jag har nyss bytt ljudkort frĂ„n ett SoundBlaster-kort till ett Behringer FCA202. Jag har installerat kortet och drivrutinerna och nĂ€r jag startar logic stĂ„r det: " ASIO: Driver returned zero outputs. (-10016) " Och alla audioinst Ă€r borta... đ Hur ordnar man detta? (det blev sĂ„hĂ€r nĂ€r jag bockade i ASIO under audio preferences, och bockade av PC AV) Tack pĂ„ förhand!
Aresius Postat 4 februari 2007 TrÄdstartare Postat 4 februari 2007 Startade om, och dÄ gick det bÀttre. Alla audioinst dÀr och sÄ, men INGET lÄter förutom midi.. Why? :/
Piccazzo Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Har du skickat alla kanaler till Output 1-2 ( vilket det bör vara Men kan Àven vara 3-4 5-6 ).
winnerback Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Jag har exakt samma problem!! Samma ljudkort, har provat bÄde logic 5.5.0 och en lite nyare av en polare, men ingen av dem fungerar! kan inte heller vÀlja olika inputs/outputs, utan kan bara vÀlja 1-2! verkar helskumt!
Aresius Postat 6 februari 2007 TrÄdstartare Postat 6 februari 2007 Ja, alla skickas till output-1-2 ...... Irriterande! Men du, om du kommer pÄ hur man fixar det, sÄ hör av dig Àr du snÀll! det hÀr ska fan lösas...
Aresius Postat 6 februari 2007 TrÄdstartare Postat 6 februari 2007 Jag har exakt samma problem!!Samma ljudkort, har provat bÄde logic 5.5.0 och en lite nyare av en polare, men ingen av dem fungerar! kan inte heller vÀlja olika inputs/outputs, utan kan bara vÀlja 1-2! verkar helskumt! Du har inte MSN föresten sÄ vi kan hjÀlpas Ät lite?
Aresius Postat 9 februari 2007 TrÄdstartare Postat 9 februari 2007 Japp, det fungerar som det ska... :/
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 10 februari 2007 Postat 10 februari 2007 Har du valt ditt ljudkort i asio menyn det rÀcker inte att bara bocka i asio.
Aresius Postat 11 februari 2007 TrĂ„dstartare Postat 11 februari 2007 jadĂ„, det Ă€r valt dĂ€r med... đ Men vad ska det stĂ„ under "Clock Source" egentligen? Ibland kan jag inte vĂ€lja nĂ„got dĂ€r alls...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.