Jump to content
Annons

Detta Àr jag!


Alex-n

Recommended Posts

Hoj pÄ er! Jag Àr en liten glad gosse som heter Alex Nordvall och Àr 15 Är, lÄter det intressant sÄ lÀs vidare, lÄter det inte intressant, sÄ lÄt bli! =D

Har nyss hittat hit via musikdelen i ungdomar.se, som dessvĂ€rre inte Ă€r nĂ„gon speciellt bra sida, vilket denna Ă€r som tur Ă€r! 😆

NÄvÀl, jag bor i Sala som ligger ca. 4 mil ifrÄn VÀsterÄs, ni har sÀkert hört talas om vÄran oerhört ointressanta och vÀldigt trÄkiga silvergruva.

PÄ fritiden spelar jag synth, ska dock köpa ett piano alldeles snart. Har inte spelat speciellt lÀnge (ca. en mÄnad) men jag kan spela ett antal lÄtar som t.ex Walking in Memphis (March Cohn), The show must go on (Queen), we are the champions (Queen), when you were young (The Killers), somebody to love (Queen) och lite andra basiclÄtar, sÄ det rullar pÄ.

NÀr jag inte spelar synth sÄ Àr det oftast filmproduktion som gÀller, jobbar för Chillside AB som inriktar sig frÀmst mot eSport-filmer (CS, WoW etc). Vi gör mer Àn bara filmer, vi trÀffas, bowlar, har kul etc, vÀldigt skönt gÀng! (Om nÄgra av er har koll pÄ Chillsides filmer eller liknande sÄ har ni kanske sett nÄgon film jag gjort, gÄr under nicket "Fenom")

Ibland hÀnder det att man drar fram skateboarden, och givetvis hÀnger man med polarna en del, dock Àr det nog skolan som tar upp mest tid av allt, men eftersom man gÄr sista terminen i nian sÄ Àr det ju lika bra att satsa allt man pallar!

Under sommarlovet tÀnker jag Àgna min tid Ät att spela piano och synth, tÀnker göra diverse covers pÄ bland annat The Killers lÄtar och spela in med synthen och pianot och kanske ta lite hjÀlp av nÄgra polare som spelar gitarr. Kanske blir nÄgra sköna karaokeversioner, vem vet? ;-)

Finns vÀl inget mer att sÀga antar jag, take care folket.

Redigerat av Alex-n
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

vÀlkommen! jag bor i VÀsterÄs.

du fÄr göra lite egna lÄtar i Noice anda!!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

vÀlkommen! jag bor i VÀsterÄs.

du fÄr göra lite egna lÄtar i Noice anda!!

Tackar!

Givetvis ska jag göra lĂ„tar i Noice-anda, ska försöka klĂ€mma in Noice och Queen i ett, med lite The Killers-synth pĂ„ sidan av! Ska bli kul att trixa med det 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...