Peter Hallin (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Jag är medvetet dum och busig och använder Sonar 6 Prod ed. på en dator med Win2000 prof. ed. även om det ska krävas XP. Har haft win2000 innan till version 4. Och det har funkat någurlunda bra (så bra det kan funka med datorer). Men jag vågade behålla op´t och testade. Supporten osv går förlorad då är jag medveten om. Men jag ville testa innan jag installerade om hela datorn. Det fungerar ganska väl. Men den stänger ner sig och klagar på ett okänt fel. Men det händer alltid när jag skapar en track icon eller sparar efter att jag skapat sådana. Helskumt fel känner jag. Särskilt som det funkade utmärkt på den första låten/projektet jag testade med. kan detta bero på att jag använder "fel" op?
PGW Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Det borde fungera, hittade den här tråden på CW- forum http://forum.cakewalk.com/tm.asp?m=907236&...ws+2000? Eventuellt något tips där, hoppas det löser sig.
Peter Hallin (oregistrerad) Postat 4 januari 2007 Postat 4 januari 2007 Tack! Ja,det kan vara ett spara-problem pga att jag har en gammal version kvar på datorn. Men det verkade vara Track icon-relaterat samtidigt... Hmmm.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.