Jump to content
Annons

hu fan kan man spela in direkt med den. Eller bara spela in utan en massa onödigt skit som kostar skjortan.  

3 röster

1. 1. hu fan kan man spela in direkt med den. Eller bara spela in utan en massa onödigt skit som kostar skjortan.

• ok tack bra det var ungefĂ€r vad jag ville veta
      0
    • det var snĂ€llt
      1
    • mm ok
      0
    • jag förstĂ„r tror jag
      0
    • tack sĂ„ mycket men kan du förklara lite nĂ€rmare.
      0

Recommended Posts

Postat
🙂 sha allihopa jag har haft en v-amp2 ett litet tag . och den har la funkat bra. men jag har inte fattat Ă€n hur man ska kunna spela in med den utan en dator kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig. ifall nĂ„non kan det eller har samma problem adda min msn snĂ€lla rrobinn__@hotmail.com
Annons
Postat
🙂 sha allihopa jag har haft en v-amp2 ett litet tag . och den har la funkat bra. men jag har inte fattat Ă€n hur man ska kunna spela in med den utan en dator kan nĂ„gon hjĂ€lpa mig. ifall nĂ„non kan det eller har samma problem adda min msn snĂ€lla rrobinn__@hotmail.com

Man kan inte spela in pÄ sjÀlva V-ampen, det Àr ingen portastudio.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.