Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag ska köpa vĂ€rldens bĂ€sta hötalare till datorn, vad för slag Ă€r bĂ€st? Är 5.1 sĂ„ mycket sĂ€mre Ă€n 7.1(vilket jag tycker verkar lite överdrivet och mycket, kanske inte kommer fram till datorn för det Ă€r en massa sladdar och högtalare i vĂ€gen?)

Och kvarstÄr problem som att en högtalare stÄr en smula fel och sÄ mÀrks det (som med stereo-högtalare)?

Annons
Postat

Är du redan igĂ„ng och monterar alldeles för mĂ„nga högtalare sĂ„ kan du vĂ€l lika gĂ€rna skaffa ett par till? :/

Postat

Varför vill du ha sÄ mÄnga högtalare? Vad ska du ha det till?

Postat

Tja... Jag fĂ„r Doom3 snart! 🙂

Men det Àr en annan grej jag hört om, att man kan mixa i nÄt program sÄ att effekter och sÄnt flyger runt i cirklar med surround-system. Hade varit ballt att göra lite psyki-musik pÄ det sÀttet!

Postat (redigerat)

SjÀlv har jag 6.1 och det funkar alldeles utmÀrkt, jÀttetrevligt nÀr man kollar pÄ film eller spelar lite dattaschpel. Mycket riktigt gÄr det Àven att göra skumma lÄtar i surround, fast det Àr rÀtt jobbigt tycker jag. Man lÀr ju tala om för varje instrument vilken högtalare den ska spela pÄ. Tror inte du behöver nÄn "speciell" mixer heller, jag kan göra det i FLStudio iaf.

Redigerat av =[ E F ]=
ChrisSnyder (oregistrerad)
Postat

alltsÄ .. 7.1 Àr ju ny standard. . alla dvd skivor, spel osv kommer komma i det formatet.. sÄ varför ligga efter lixom om du ÀndÄ ska lÀgga ut pengar ...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.