Lazermannen Postat 28 december 2006 Postat 28 december 2006 Hejsan !!! Jo .. ehm.. det är så att jag har precis köpt midisladd och nu när jag ska få igång midi och ezdrummer med mitt kitt så blir allting fel.. alla trummor är helt fel inställda.. och jag vet verkligen inte har försökt att förstå manualerna osv men ingen hjälp.. vore väldigt tacksamm om någon kunna hjälpa mig ! .. försök att förklara då på ett väldigt lätt sätt.. är en sådan småtrög person när det gäller att lära sig .. även om jag verkligen vill .. MvH Rickard
cerez (oregistrerad) Postat 28 november 2007 Postat 28 november 2007 Hejsan !!! Jo .. ehm.. det är så att jag har precis köpt midisladd och nu när jag ska få igång midi och ezdrummer med mitt kitt så blir allting fel.. alla trummor är helt fel inställda.. och jag vet verkligen inte har försökt att förstå manualerna osv men ingen hjälp.. vore väldigt tacksamm om någon kunna hjälpa mig ! .. försök att förklara då på ett väldigt lätt sätt.. är en sådan småtrög person när det gäller att lära sig .. även om jag verkligen vill .. MvH Rickard Yamaha har detta som känt problem gör sökning på mitt namn så skall du nog hitta info som hjälper dig.
Thomas Postat 29 november 2007 Postat 29 november 2007 Det var då attans vad folk har fått problem med detta helt plötsligt 🙂 Klicka här för en lösning på ditt problem
cerez (oregistrerad) Postat 30 november 2007 Postat 30 november 2007 Det var då attans vad folk har fått problem med detta helt plötsligt 🙂 Klicka här för en lösning på ditt problem Tomas har du lust och kolla på min bild vad som e fel ? Midi in ut lyser inte äns på min usb cabel. http://www.filecrunch.com/file/~py1e2z man måste vänta 15 sek innna man kan ta hem bilden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.