Jump to content
Annons

Akustiskt!


EkenMusiX

Hur låter det?  

10 röster

  1. 1. Hur låter det?

    • mega Bra
      2
    • Bra
      1
    • AnuZ
      5


Recommended Posts

LÅTNAMN: Why Can't We Try (Acoustic)

ARTIST/GRUPP: Eken & GaBBe

GENRE: Ballad? en het fråga

LÅTLÄNGD: 3:08

KOMPOSITÖR: Jag och GaBBe

PRODUCENT: Jag och GaBBe

EV. MEDVERKANDE: GaBBe och Vste:erna

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4.422 MB

STATUS: Färdig?

LÅTLÄNK: Låten!

Redigerat av EkenMusiX
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Tjena.

Kanske hade jag dovat ned virveln lite,upplever den lite vass..Sång effekterna gillar jag inte..plastigt?

Det låter som om det finns bra sång därunder - använd det.Variera pianot lite, för hårt pannad höger(men jag lyssnar i lurar och då blir det så)..Bra ljud/lir på guran.

I övrigt så låter det helt ok,låten är bra.Lite Gessle feeling på sången,men det ordnar du om du fixar ljud effekterna där.

Varför inte låta en gura lira lite för att variera pianot?

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena.

Kanske hade jag dovat ned virveln lite,upplever den lite vass..Sång effekterna gillar jag inte..plastigt?

Det låter som om det finns bra sång därunder - använd det.Variera pianot lite, för hårt pannad höger(men jag lyssnar i lurar och då blir det så)..Bra ljud/lir på guran.

I övrigt så låter det helt ok,låten är bra.Lite Gessle feeling på sången,men det ordnar du om du fixar ljud effekterna där.

Varför inte låta en gura lira lite för att variera pianot?

Mvh

Harmonica mike

okey. alltså, originalet är trance ( därifrån kommer autotunade rösten )

så jag helt enkelt drog in den, och gjorde akustisk version ist 😱 tack för kritik!

Link to comment
Dela på andra sajter

detdär är definitivt en dance/trance sång men som akustisk version skulle den låta best med riktiga instrument då... bara ett simpelt piano oc typ lite violin här och där 😆 effekterna på sången är nog coola men passar int i denhär stilen då, lämna den på elektroniska sidan 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...