Jump to content
Annons

Julhälsning


Palm (oregistrerad)

Recommended Posts

Palm (oregistrerad)

Länge sen sist här på forumet... Blir inte så mycket gjort med en 1.5-åring rännandes runt som bara älskar att banka på de dyrbara tangenterna på min L-122:a..😄 Tänkte i alla fall bidra med en liten prestige- och förutsättningslsös julhälsning till alla, tack till grannarna för dragspel & sånginsatser. Om nån känner för att recensera eller kritisera så be my guest, har ändå inga intentioner att gneta vidare med denna lilla trudelutt 😄.

Go' jul på er alla!

http://www.npalm.se/soundz/wishupon.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Palm (oregistrerad)

Gäääsp..

Inser att jag hade förträngt anledningen till att jag ledsnade på detta forum redan för ett par år sen... Lundin kanske ska ta och rensa bort taggtråden från kallingarna och sätta tillbaks tummen där den brukar vara, och framför allt ta av sig polisskjortan i jul så blir nog familjen glad också..😏

Kommer säkert en update till julen 07, så ett tips tilll alla självutnämnda forumpoliser är att ladda redan nu.

Till alla andra som mot förmodan uppskattade en julhälsning i all välmening - ha en riktigt god jul, och ta väl vara på er!

Tjing

/NP

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer säkert en update till julen 07, så ett tips tilll alla självutnämnda forumpoliser är att ladda redan nu.

Visa själv att det är jul och rätta till det lilla du missade bara, det är du som är bitter, håll dig bara till forumets regler. Lundin är inte självutnämnd polis utan forummoderator - som ger dig ett tips och hjälper till med orningen här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Palm (oregistrerad)

L

Okidok..

LÅTNAMN: Wshuponastar

ARTIST/GRUPP: Palm&Grannar

GENRE:Ingen

LÅTLÄNGD:5 min typ

KOMPOSITÖR Palm:

PRODUCENT: Palm

EV. MEDVERKANDE: Karin sjunger som em gud..

INSPELNINGSÅR:06

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv) MP3

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

Häpp

Redigerat av Palm
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...