Tobbe7 Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Pappa ska fÄ en kompressor, ja inte en sÄn som ni tÀnker pÄ utan en luftkompressor. NÄn som Àr bra pÄ rim? Jag blir glad för alla förslag.
Rattlesnake Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Om du tycker min musik lÄter illa, sÄ vÀnta tills du pÄ denna börjar pilla Jag lÀr slippa höra mera gnÀll Den hÀr gÄr i 94 dB* Sen kan du hjÀlpa alla grannarna glatt SÄ fort nÄgot ej skall vara platt Den Àr Àven bra pÄ att damma fast avvikande Äsikt har förmodligen mamma *Eller vad det nu Àr, stÄr pÄ en etikett upptill
Linkowich Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Som alltid sig bör efter julekalasen nÀr magen Àr fylld utav nubbe och sill vi lyfter pÄ skinkan och lÀttar pÄ gasen tills inte ens gammelfar kan sitta still  Jo lufttryck kan brukas till ditten och datten att skrÀmma smÄ ungar och skapa tumult Nu kan far vara i sitt garage hela natten och pumpa och blÀstra och lossa en bult
ynot Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Förts o frÀmst tackarjag för upplÀgget pÄ en underbar lÄt..(pappa skall fÄ en kompressor) funderar lite pÄ din far Älder men antog helt sonika att han Àr 57 Efter allt slit med o uppfostra mig Àr det detta jag vill ge dig nÄgot som för vÀsen man kan bli tyst som bara stÄr i ett hörne utan ett knysst stills man pluggar i o pumpar ett dÀck en gummimadrass eller en ....... pÄ en sÄdan dÀr gummimadam men om sanningen skall fram sÄ stÄr dom oftast o samlar dam Blev inte sÄ bra men en lite vinkling kanske ynOT
ynot Postat 23 december 2006 Postat 23 december 2006 Som alltid sig bör efter julekalasennĂ€r magen Ă€r fylld utav nubbe och sill vi lyfter pĂ„ skinkan och lĂ€ttar pĂ„ gasen tills inte ens gammelfar kan sitta still  Jo lufttryck kan brukas till ditten och datten att skrĂ€mma smĂ„ ungar och skapa tumult Nu kan far vara i sitt garage hela natten och pumpa och blĂ€stra och lossa en bult SKIT BRA đł
Tobbe7 Postat 23 december 2006 TrĂ„dstartare Postat 23 december 2006 (redigerat) Hehe! Sambon undrade vad jag skrattade Ă„t. Hur bra som helst! Tack allihop. Faan, jag ska ge bort ett magnetiskt grytunderlĂ€gg đł Det kan ju bli hur knasigt rim som helst. Nu blir det glögg o rimstuga hĂ€r i Kalmar. God Jul! Redigerat 23 december 2006 av Tobbe7
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.