Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Visste inte var jag skulle lÀgga trÄden sÄ det fick bli hÀr,

Har problem med mjukvaran till "Access - Virus A" Sound driver, HÀr kommer problemen dÄ:

1. NÀr jag startar "Sound driver" stÄr det följande: "Text not found!", Inget allvarligt kanske men det kan kanske höra ihop med det andra problemet.

2. NÀr jag ska söka efter virusen, hittar den inget. Den söker igenom: Klaviatur, ljudkort & USB adapterna som synthen Àr kopplad till. BÄde in & ut men den hittar inget, Har 2 midi kablar en in och en ut vilket Àr kraven fört att sound driver ska funka enligt vad jag har förstÄtt.

NĂ„gon som vet vad jag kan göra för att fixa problemet? 😆

Annons
Postat (redigerat)
Visste inte var jag skulle lÀgga trÄden sÄ det fick bli hÀr,
Övriga program Ă€r mitt förslag dĂ„ det handlar om Emagic SoundDiver.
Har problem med mjukvaran till "Access - Virus A" Sound driver
Psst, SoundDiver och inte Sound Driver.
1. NÀr jag startar "Sound driver" stÄr det följande: "Text not found!", Inget allvarligt kanske men det kan kanske höra ihop med det andra problemet.
Yeah, det hĂ€r stöter nog de flesta XP-anvĂ€ndare pĂ„. 😆

Med tanke pÄ att SoundDiver Àr ett mÄnga Är gammalt Emagic-program som inte uppdaterats sedan Apple köpte dem, sÄ finns det inte mycket till uppdateringar...

Har du testat att köra det i kompabilitetslĂ€ge för Windows 95 eller Windows 98? 😆

Det finns flera som fÄtt programmet att fungera i XP dÄ. (Text not found visas fortfarande, men för vissa fungerar det trots allt efterÄt.)

Annars, vad Àr det i SoundDiver som du behöver? Sysex-överföring? Kunde du kanske anvÀnda ett annat program isÄfall?

Redigerat av Linus
Postat

Yes, tackar Linus.

Du borde ta bort "Inofficiell" före "Forumkung" 😄.

Funkar nu, iaf. GAnska jobbigt program att arbeta med nÀr man ska ladda in nya ljudbaker, finns det nÄtt enklare programm eller ett mer funktionellt program för detta?

Postat (redigerat)

hahaha jag kan inte lÄta bli..

du har fÄtt VIRUS

😄😄

Redigerat av IDF
Postat (redigerat)

du har fÄtt VIRUS

🙂  😄

😄 - Det skĂ€mtet har man ju inte hört innan! 😆

Redigerat av Nexustwins
Postat

du har fÄtt VIRUS

😆  😆

🙂 - Det skĂ€mtet har man ju inte hört innan! 🙁

😆😆

sorry jag var bara tvungen.

gnatt!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.