Jump to content
Annons

Remix / Cover på Unknown Source - Nadjanema


Strukt

Recommended Posts

* LÅTNAMN: Strukt - Nadjanema Remix

* ARTIST/GRUPP:Strukt

* GENRE:Trance

* KOMPOSITÖR:Strukt

* PRODUCENT:Strukt

* EV. MEDVERKANDE:Strukt

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STATUS: Färdig demo

Som rubriken säger: Jag har dom senaste dagarna filat på en låt. Det är en remix / remake / cover på Unknown Source - Nadjanema, en rätt så skön trance låt tycker jag iallafall. Den versionen jag har gjort är möjligen lite hårdare och det är extremt mycket eget material i låten. Det som är mest likt orginallåten är nog melodin på slutet.

Nu har jag kommit til den punkt då jag tycker att den i princip är färdig, och klar för "the public"

Kom med synspunkter, sågningar osv!

- länk borttagen -

Redigerat av Lundin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bra låt mannen!

Skulle nog vilja ha lite mer "slag i magen" kick i början. Den känns nästan lite mesig. Sen vid 2.50 in i låten så blir det väldigt tyst. Kändes lite konstigt för mig i alla fall. Skön bas låten igenom. Snygga melodier. Är det Reason produktion?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön låt men pianot vill jag ha mer realistiskt och inte bara, plink plonk. Lägg det heldre en oktav längre ner om du inte hittar nått bättre. Vill ha starkare kick ochså =). Sköa melodier men nån riktigt fet pad skulle sitta snyggt.

Bra jobbat!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...