Jump to content
Annons

Presentation, (Nygammal anvÀndare)


Kasim (oregistrerad)

Recommended Posts

Kasim (oregistrerad)

Hej! Jag Àr 18 vintrar gammal och har tidigare bara luskat runt i forumet men nu Àr det nog dags att bli lite mer aktiv!

Namn: Kasim

Är: Rappare (Pessimist Underground Hiphop), Producent

Har hÄllt pÄ med detta i ca 4 Är men eftersom man gÄr i skolan sÄ blir det ju lite bergochdalbana med det..

LÀgger ocksÄ upp mitt EP som Àr lite mer Àn ett Är gammalt.

Kan ju sÀga att det har hÀnt mycket under den tid, bÄde ljudkvalite och artistmÀssigt.

Jag vet att det finns mÄnga anti-rap mÀnniskor hÀr i vÀrlden pga all "gangstermusik" men jag hoppas att jag kan omvÀnda nÄgra=)

En Pessimists Melankoliska Vardag EP

VÀl mött!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

uhh. lÄter mkt trevligt,...

gillar du musik frÄn ??Psychological Records???

vĂ€lkommen hit.. 😐

du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer sÄ sÀg till om du e sugen!!!

Jonas

Redigerat av IDF
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kasim (oregistrerad)
uhh. lÄter mkt trevligt,...

gillar du musik frÄn ??Psychological Records???

vĂ€lkommen hit.. 😐

du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer sÄ sÀg till om du e sugen!!!

Jonas

Mjaeee lyssnar inte sÄ ofta pÄ det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter!

Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har nĂ„got intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

uhh. lÄter mkt trevligt,...

gillar du musik frÄn ??Psychological Records???

vĂ€lkommen hit.. 🙂

du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer sÄ sÀg till om du e sugen!!!

Jonas

Mjaeee lyssnar inte sÄ ofta pÄ det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter!

Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har nĂ„got intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐

kolla in Ill Bill med.. helt galet jĂ€vla bra grejjer.. jag Ă€r lite missnöjd att Necro glidit in pĂ„ mer metal-rap.. 😐

fan va najs.. jag har tonvis med beats.. đŸ„° msn?? sĂ„ kan du fĂ„ höra ngt med en jĂ€dra gĂ„ng!!!

va handlar dina rhymes om!?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kasim (oregistrerad)
uhh. lÄter mkt trevligt,...

gillar du musik frÄn ??Psychological Records???

vĂ€lkommen hit.. 🙂

du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer sÄ sÀg till om du e sugen!!!

Jonas

Mjaeee lyssnar inte sÄ ofta pÄ det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter!

Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har nĂ„got intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐

kolla in Ill Bill med.. helt galet jĂ€vla bra grejjer.. jag Ă€r lite missnöjd att Necro glidit in pĂ„ mer metal-rap.. 😐

fan va najs.. jag har tonvis med beats.. đŸ„° msn?? sĂ„ kan du fĂ„ höra ngt med en jĂ€dra gĂ„ng!!!

va handlar dina rhymes om!?

Okej ska lyssna pÄ honom med och höra=) Jaha men om det Àr nÄgot jag inte gillar med necro Àr det dialekten! haha

Har PM:at min MSN till dig sÄ det Àr bara att adda.!

Hmm jaaa vad ska man sÀga, djupa, grumliga, nedstÀmda, you name it!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

uhh. lÄter mkt trevligt,...

gillar du musik frÄn ??Psychological Records???

vĂ€lkommen hit.. 🙂

du kanske vill ha ngt samarbete med petite moi..?! höhö. har ganska mkt beats o grejjer sÄ sÀg till om du e sugen!!!

Jonas

Mjaeee lyssnar inte sÄ ofta pÄ det, bara Necro ibland, helt _sjuka_ texter!

Tack=) Jo jag proddar ju som sagt egna beats osv men om du har nĂ„got intressant in mind skulle jag ju inte tacka nej! 😐

kolla in Ill Bill med.. helt galet jĂ€vla bra grejjer.. jag Ă€r lite missnöjd att Necro glidit in pĂ„ mer metal-rap.. 😐

fan va najs.. jag har tonvis med beats.. đŸ„° msn?? sĂ„ kan du fĂ„ höra ngt med en jĂ€dra gĂ„ng!!!

va handlar dina rhymes om!?

Okej ska lyssna pÄ honom med och höra=) Jaha men om det Àr nÄgot jag inte gillar med necro Àr det dialekten! haha

Har PM:at min MSN till dig sÄ det Àr bara att adda.!

Hmm jaaa vad ska man sÀga, djupa, grumliga, nedstÀmda, you name it!

GAH, de e dialekten som e grejjen.. typiskt new york.. 😛 omg, den e helt fantastisk!!

jag vill höra rap pĂ„ queens-dialekt.. 😛

djupt mannen!! 😛§

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...