Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 (redigerat) Jag heter Jocke Boberg och Ă€r frilansande ljudtekniker och inslagsproducent pĂ„ Sveriges Radio. Vid sidan om ljudklippandet och skivletandet hĂ„ller jag pĂ„ en hel del med DV (video). Just nu pillar jag med min egna kommade fullĂ€ngdsplatta. Om ni Ă€r intresserade av det jag har gjort i P3 finns en lista hĂ€r: http://www.jocke.com/produktionslista.html Jag gillar mysiga hemmakvĂ€llar i Cubase SX2 đ Trevlig Studiosommar! Redigerat 29 juli 2004 av Jocke Boberg
Nisse Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 Varmt vĂ€lkommen! đ Roligt att se dig hĂ€r, jag beundrar jag dina remixar i P3... đ //Nisse
hammagrella Postat 29 juli 2004 Postat 29 juli 2004 Jocke! We're not worthy!! Fantastiskt kul att ha dig hĂ€r. VĂ€lkommen! Min all-time-favorit Ă€r förstĂ„s Alexander Kyckling. Kan dessutom inte lĂ„ta bli att nynna pĂ„ den nĂ€r jag ser Bajen och Alex Ăstlund in action....
Mats StĂ„lbröst Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Vad Jocke inte nĂ€mner (han Ă€r vĂ€l för blygsam helt enkelt đ ) Ă€r att han kommer att medverka som skribent i Studio framöver. VĂ€lkommen till vĂ„rt webbforum ocksĂ„! /Mats
alexfree Postat 18 augusti 2004 Postat 18 augusti 2004 i tidningen studio stod det att du hade modifierat din behringer mixer....vad exakt har du gjort med den!?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.