Jump to content
Annons

1up-American Stupid Laws 101


1up

Recommended Posts

LÅTNAMN: American Stupid Laws 101

ARTIST/GRUPP: 1up

GENRE: Humor med seriös produktion!

LÅTLÄNGD: 0:50

KOMPOSITÖR: 1up (Daniel Aurell)

PRODUCENT: 1up (Daniel Aurell)

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 1,1 MB

STATUS: Färdig demo

Låtlänk: American Stupid Laws 101

Gillar du feta trummor med hip-hop groove, och en humoristisk vocal? Då borde du lyssna in det här. En riktigt speciell låt utlovas! 😉 Stilen på låten är annars typ blandning av electro, liiite funk, lite jazz kanske, och lite disco. Eller vad tycker du?

Låten ger en skön "glädjekick" säger de som redan hunnit höra den. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag trodde i min enfald att lagarna i sig var skrattframkallande men det kanske bara är jag! 🙂

Javisst, man får försöka med lite olika varianter och se vart man hamnar. Tack så mycket för att du lyssnade DG!

Någon som har bättre förslag på vad det är för genre kanske?

Link to comment
Dela på andra sajter

1up.. Kompetent och väljudande.. som du fattar är det inget hit-etta.. Meen du är väldigt kompetent på att hitta dom där.. Hmm.. små signalerna som handlar om hur folk egentligen tänker etc.. Tänker på den där hitten där nån rablar saker ur Guiness book of records.. Hur lång en genomsnittslig snopp är etc.. 😳

Jag tycker att du ska satsa på en karriär inom radion/tv/reklam och göra snygga snabba och moderna jingles 😳 Kolla in en polares hemsida på http://www.jingles.com/ t.ex 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

1up.. Kompetent och väljudande.. som du fattar är det inget hit-etta.. Meen du är väldigt kompetent på att hitta dom där.. Hmm.. små signalerna som handlar om hur folk egentligen tänker etc.. Tänker på den där hitten där nån rablar saker ur Guiness book of records.. Hur lång en genomsnittslig snopp är etc.. 🙂

Jag tycker att du ska satsa på en karriär inom radion/tv/reklam och göra snygga snabba och moderna jingles 🙂 Kolla in en polares hemsida på http://www.jingles.com/ t.ex 🙂

hehe Tack hegobald för tipset! Och juste av din polare att ha klämt domänen jingles.com!

Jo den är ju mer åt jinglehållet, låten. Att skapa musik på beställning kan leda till "skrivkramp", men det är väl värt ett försök och misslyckas än att inget göra alls. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

LÅTNAMN: American Stupid Laws 101

ARTIST/GRUPP: 1up

GENRE: Humor med seriös produktion!

LÅTLÄNGD: 0:50

KOMPOSITÖR: 1up (Daniel Aurell)

PRODUCENT: 1up (Daniel Aurell)

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: MP3

STORLEK: 1,1 MB

STATUS: Färdig demo

Låtlänk: American Stupid Laws 101

Gillar du feta trummor med hip-hop groove, och en humoristisk vocal? Då borde du lyssna in det här. En riktigt speciell låt utlovas! 🙂 Stilen på låten är annars typ blandning av electro, liiite funk, lite jazz kanske, och lite disco. Eller vad tycker du?

Låten ger en skön "glädjekick" säger de som redan hunnit höra den. 🙂

Nja... var väl inget som tilltalade mig direkt...

Snygg ljudbild dock!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...