Jump to content
Annons

fridellafan (oregistrerad)

Recommended Posts

fridellafan (oregistrerad)
Postat (redigerat)

God kväll vänner!

Jag funderar på att köpa en ny bas och är löjligt förtjust i Thunderbirdens utseende.

Har dock lite saker som jag skulle behöva reda ut.... Gibson´s version kommer inte på fråga av rent ekonomiska skäl. Däremot har Epiphone två alternativ. Det ena är nån form av "svensson-variant" som ligger på lite drygt 4000 spänn, och det andra är nått som kallas "Elitist" (?). Jag har hittat en begagnad elitist i Växjö för 7995:- och undrar om det är värt skillnaden i pengar, och VARFÖR det i.s.f är värt det dubbla priset.

Nån som vet något om detta så är jag evigt tacksam.

Thanks //

Håkan

Redigerat av fridellafan
Annons
Postat

Det enda jag kan tillföra som bara spelar bas i bland är att Thunderbirden är superlätt att spela på.. Speciellt om du tillhör de lite kortare människorna på denna jord.. Skön bas med skönt och mulligt sound.. Själv föredrar jag att avnjuta en Thunderbird i EBS 15" Combo 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.