Jump to content
Annons

Cosmos Studio: Min upplevelse

Recommended Posts

rebstar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

removed

Redigerat av rebstar
Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat

Låter som att det inte har gått rätt till här, Reb.

Jag är övertygad om att Herr Hamilton kan hjälpa dig att reclaima största delen av dina 11.000 (!).

Jag har också hört skilda opinions om Cosmos, tyvärr är dom flesta negativa.

Intressant historia annars, hoppas att andra drar sig för att anlita en sån skumrask studio.

Förresten, vad tyckte Lazee om om det hela? Han är väl typ en av europas mest lovande MC's?

Postat
  surikatmamma sa:
Alltså, till och med jag som inte ens driver en proffesionell studio har hjärna nog att ha en extern backup-hd.

Word.

rebstar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

removed

Redigerat av rebstar
Postat
  rebstar sa:
Lazee var inte nöjd alls som ni kan tänka er. Han var förband till Montell Jordan på fredagen på Berns, och han skulle åka hem på lördagen men han stannade för att spela in låten med mig. Vi betalade för hans hotell och flyg hem, och sen så raderas allt?

Han ska dock spela in hans vers här i soliga Malmö så fort han kommer hem (är på turné just nu). Det är trist som fan eftersom det var en av viktigaste låtarna (ska släppas som singel), och sen händer sånt här skit..Det roliga är att kingsize ska göra en artikel med honom till nästa nummer tror jag, det hade inte varit bra PR för Cosmos om han skulle prata om hans helg i Stockholm, hehehe..

Åh fan.

Kingsize...

Dom är ju inte rädda för att trycka vad andra tycker.

Sveriges vikigaste musiktidning, hoppas att Lazee pratar om annat vid intervjun.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.