Jump to content
Annons

Cosmos Studio: Min upplevelse

Recommended Posts

rebstar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

removed

Redigerat av rebstar
Annons
Danny Cort (oregistrerad)
Postat

LÄter som att det inte har gÄtt rÀtt till hÀr, Reb.

Jag Àr övertygad om att Herr Hamilton kan hjÀlpa dig att reclaima största delen av dina 11.000 (!).

Jag har ocksÄ hört skilda opinions om Cosmos, tyvÀrr Àr dom flesta negativa.

Intressant historia annars, hoppas att andra drar sig för att anlita en sÄn skumrask studio.

Förresten, vad tyckte Lazee om om det hela? Han Àr vÀl typ en av europas mest lovande MC's?

Postat
  surikatmamma sa:
AlltsÄ, till och med jag som inte ens driver en proffesionell studio har hjÀrna nog att ha en extern backup-hd.

Word.

rebstar (oregistrerad)
Postat (redigerat)

removed

Redigerat av rebstar
Postat
  rebstar sa:
Lazee var inte nöjd alls som ni kan tÀnka er. Han var förband till Montell Jordan pÄ fredagen pÄ Berns, och han skulle Äka hem pÄ lördagen men han stannade för att spela in lÄten med mig. Vi betalade för hans hotell och flyg hem, och sen sÄ raderas allt?

Han ska dock spela in hans vers hÀr i soliga Malmö sÄ fort han kommer hem (Àr pÄ turné just nu). Det Àr trist som fan eftersom det var en av viktigaste lÄtarna (ska slÀppas som singel), och sen hÀnder sÄnt hÀr skit..Det roliga Àr att kingsize ska göra en artikel med honom till nÀsta nummer tror jag, det hade inte varit bra PR för Cosmos om han skulle prata om hans helg i Stockholm, hehehe..

Åh fan.

Kingsize...

Dom Àr ju inte rÀdda för att trycka vad andra tycker.

Sveriges vikigaste musiktidning, hoppas att Lazee pratar om annat vid intervjun.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.