Jump to content
Annons

Festkommitéen i Skåne sammankallar!


dede

Recommended Posts

Annons
Peter Hallin (oregistrerad)

Sorry att det inte blev något för min del. Jag var för trött och grinig med huvudärk för att ta mig de tre kvarteren ikväll. Blir det fler tillfällen och/eller festtillfälle är jag gärna på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ytterligare en idiot bestämde sig för att utebli, eller någon bestämde åt honom. Varken jobbet eller glömska kom ivägen, däremot den största världsmakten: familjen.

Lagom till avresa bestämde sig hustru och tonårsdotter för att starta 3:dje världskriget. Därmed kunde de inte samarbeta längre och de saker som de skulle göras var för sig och gemensamt blev över till ... öh... mig... Har precis landat efter att ha tagit hand om skjutsar, handlingar, röjningar och annat. Blev visst lite senare än 19:00.

Köp en gitarr, en högtalarstack eller bygg en studio. Men skaffa inte fru och ungar. Kostnaden är alldeles för hög! Håhåjaja... Ber om ursäkt till alla närvarande och frånvarande, hur som helst. Skall skylla på jobbet nästa gång och rymma!

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Kvällen när fåglarna tystnade och Lund låste in sina kvinnor.

Eller borde ha gjort...

Sen fick jag ett vykort från Koh-Samui, jag trodde att bilden på en noshörning med en Cuba Libre i tassen bara var ett infantilt skämtkort...

Should've known better, but i got what i deserved.

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Should've known better, but i got what i deserved.

Japp. Satt hela flyget och försåg dig med utsökta namn för att du inte var med. Några italienska donnor fyllde sig med calvados och jag berättade att därhemma satt en sorglig stackare som inte kom i tid för han var tvungen att stryka skjortan på bägge sidor.

.. men kan tänka mig att du såg flott ut i malmömörkret framför msn i nystrykt linne.

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Should've known better, but i got what i deserved.

Japp. Satt hela flyget och försåg dig med utsökta namn för att du inte var med. Några italienska donnor fyllde sig med calvados och jag berättade att därhemma satt en sorglig stackare som inte kom i tid för han var tvungen att stryka skjortan på bägge sidor.

.. men kan tänka mig att du såg flott ut i malmömörkret framför msn i nystrykt linne.

...men förkylningen släppte tillslut...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan Dede, var det bara du som dök upp?

Japp! 🙂

Var inte ens frugan din med denna gången? 😄

Hon kom ner vid 19.30. Då åt vi middag och gick väl hem vid 20.30 efter att ha väntat in eventuella eftersläntare. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Vafan Dede, var det bara du som dök upp?

Japp! 😮

sandbox-kid.jpg

Lonelely sandbox kid.

Nä nu blir jag skamsen. Kram på dig, dede. Jag tycker om dig fast på avstånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vafan Dede, var det bara du som dök upp?

Japp! 😮

sandbox-kid.jpg

Lonelely sandbox kid.

Nä nu blir jag skamsen. Kram på dig, dede. Jag tycker om dig fast på avstånd.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Should've known better, but i got what i deserved.

Japp. Satt hela flyget och försåg dig med utsökta namn för att du inte var med. Några italienska donnor fyllde sig med calvados och jag berättade att därhemma satt en sorglig stackare som inte kom i tid för han var tvungen att stryka skjortan på bägge sidor.

.. men kan tänka mig att du såg flott ut i malmömörkret framför msn i nystrykt linne.

jag har iaf bilder på mr ironman in action...:rolleyes: Funderar på en bilderbok i hushållssysslor för män...kan bli ett bra alternativ till "händiga frun"

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Should've known better, but i got what i deserved.

Japp. Satt hela flyget och försåg dig med utsökta namn för att du inte var med. Några italienska donnor fyllde sig med calvados och jag berättade att därhemma satt en sorglig stackare som inte kom i tid för han var tvungen att stryka skjortan på bägge sidor.

.. men kan tänka mig att du såg flott ut i malmömörkret framför msn i nystrykt linne.

jag har iaf bilder på mr ironman in action...😲 Funderar på en bilderbok i hushållssysslor för män...kan bli ett bra alternativ till "händiga frun"

😕

EDIT; Mr. Ironman, det namnet var ju om inte utsökt, så iallafall ut sökt.

Upp med bilden då, Reesy!

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Snälla Reesy ge ossfilmklipp på Danny när han står och stryker linne till "i am irroooonman" med black sabbath.

Sen tycker jag samtliga går hem till dede på söndag och sjunger "hes a jolly good fellow" som plåster.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Snälla Reesy ge ossfilmklipp på Danny när han står och stryker linne till "i am irroooonman" med black sabbath.

Hellre Mr.Vain isåfall...

Sen tycker jag samtliga går hem till dede på söndag och sjunger "hes a jolly good fellow" som plåster.

Hellre Sorry seems to be the hardest word isåfall...

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag samtliga går hem till dede på söndag och sjunger "hes a jolly good fellow" som plåster.

På söndag är jag eventuellt ledig...

Och jag jobbar hela helgen! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen tycker jag samtliga går hem till dede på söndag och sjunger "hes a jolly good fellow" som plåster.

På söndag är jag eventuellt ledig...

Och jag jobbar hela helgen! 😎

🙂🙂 Jag ska kompensera på något sätt. Lovar! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...