Jump to content
Annons

Har du gjort något klipp?

Recommended Posts

maf (oregistrerad)
Postat

Har du gjort något riktigt "klipp" på något instrument???

Jag har i.a.f.......Kollade en annons på blocket , en kille sålde en Marshall 1960 låda för 1500kr! Billigt! Men mitt i annonsen fans även en Hamer elgitarr! Röd flametop(?) med floyd...500KR...!!!!!!!!!

Visst det kanske är en budgetgura från korea, men va f.n man lär väl titta på den.

Gitarren var i bra skick och den kändes hur skön som helst, lika bra som min Ibanez s-470 som kostar nästan 7000 ny!

"Ja! jag tar den", sa jag till killen, varvid han packade ner den i ett fint hardcase!!! "Ehhh, du får med 3 paket strängar också!"...."vill du ha vaderade axelbandet med???"....."ja, just det! Det finns ett gitarrställ också!!!"

Killen gav i princip bort allt! Jag ville nästan krama honom!:rolleyes:

Har DU gjort något klipp??? Det skulle vara kul att höra DIN historia!!!

Annons
Postat

För några år sedan köpte jag en limited editon bc rich och fick med en förstärkare på köpet för att butiksägaren var less att se förstärkaren bara stå och samla damm, det tyckte jag var ett bra klipp.

Postat

Jag köpte ett Fender Rhodes för 1500:-, dock utan sustainpedal.

sålde det vid ett svagt tillfälle några år senare för ynka 2500:- så då var det någon annan som gjorde ett klipp...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.