Jump to content
Annons

Chatta med ett proffs


herwhisper

Recommended Posts

Annons

"just nu sitter jag och drar på typ 0.36 micrometer på hi-mid efter att ha svept den till 3466 khz=1.987 dB+ på den 55:e overdubben på 2:a kören, komprimerar stenhårt genom en APHEX 651 med ratio 12:1 och lååångsam release, blir så jävla snyggt liksåååm" vem orkar egentligen-DIY!!!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"just nu sitter jag och drar på typ 0.36 micrometer på hi-mid efter att ha svept den till 3466 khz=1.987 dB+ på den 55:e overdubben på 2:a kören, komprimerar stenhårt genom en APHEX 651 med ratio 12:1 och lååångsam release, blir så jävla snyggt liksåååm" vem orkar egentligen-DIY!!!

😎

men det är alltid skoj o läsa om va folk kör med för grejjer.. jag tänker på det heliga numret av M* nr -03, då det var åtminstonde fyra olika artiklar om fyra olika studior.. en i usa, en i gbg samt två i sthlm.. fint som fan vare..!!! fruktansvärt läsvärda artiklar.. o fruktansvärt goa rackprylar.. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag vet vad du menar, jag är bara sne för att MM eller Studio inte dök upp hos mig vid 2 väl valda tillfällen...hmmm...ena gången hade JAG som 1:a och enda snubbe i VÄRLDEN Vintage Design´s nya stereokompressor/limiter förra sommaren vilket torde ha varit ett scoop i samband med min mixning av Erik Aschan-plattan i samma veva-

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 🙂😎😕 --- 😎😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag vet vad du menar, jag är bara sne för att MM eller Studio inte dök upp hos mig vid 2 väl valda tillfällen...hmmm...ena gången hade JAG som 1:a och enda snubbe i VÄRLDEN Vintage Design´s nya stereokompressor/limiter förra sommaren vilket torde ha varit ett scoop i samband med min mixning av Erik Aschan-plattan i samma veva-

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 🙂😎😕 --- 😎😆😆

😆😆

naaw.. stackare.. 😉

det är bara att hoppas på nästa gång.. 😉

jag ser titeln framför mig:

"i en skola på landet"

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruppe69 (oregistrerad)
jag ser titeln framför mig:

"i en skola på landet"

Nä! Rubriken kan vara "Old'skool i dubbel bemärkelse - i den gamla skolan jobbar analogtekniken"

Fyndigt!

Eller varför inte "Han skolkade från svenskan, nu bor han i en skola."

Link to comment
Dela på andra sajter

jag ser titeln framför mig:

"i en skola på landet"

Nä! Rubriken kan vara "Old'skool i dubbel bemärkelse - i den gamla skolan jobbar analogtekniken"

😛😆

Link to comment
Dela på andra sajter

jag ser titeln framför mig:

"i en skola på landet"

Nä! Rubriken kan vara "Old'skool i dubbel bemärkelse - i den gamla skolan jobbar analogtekniken"

Fyndigt!

Eller varför inte "Han skolkade från svenskan, nu bor han i en skola."

Idioten Fruppe verkar aldrig tröttna på att klanka på min Svenska som varken är dyslektisk eller något annat du brukar få till, jag hade 5:a i Svenska hela högstadiet på en dessutom ansedd skola på 70-talet så du får hitta på något annat dumt att tjafsa om-varsågod!

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag vet vad du menar, jag är bara sne för att MM eller Studio inte dök upp hos mig vid 2 väl valda tillfällen...hmmm...ena gången hade JAG som 1:a och enda snubbe i VÄRLDEN Vintage Design´s nya stereokompressor/limiter förra sommaren vilket torde ha varit ett scoop i samband med min mixning av Erik Aschan-plattan i samma veva-

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 😕😠😠 --- 😆😆😆

jag ser dig lite som en stark kvinna i en värld dominerad av medelålders män.

aningens diskriminerad helt enkel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske det, och rebellisk/upprorisk/rättvisefanatiker etc... 😕 men lustigt att du ser kvinnan i mig, du verkar vara en sensibel herre (eller dam?) alla har vi ju lite av det ena och lite av det andra i oss, hos vissa 50/50 hos andra en helt annan balans, brukar också jämna ut sig i valet av partner som brukar ha motsvarande balans i motvikt/jämnvikt mot ens egen liksom... 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...