Jump to content
Annons

Fredzzz

Recommended Posts

Annons

Yes det kan du 🙂

Du kan slå ner en som har cubase och ta det från honom. Är du mindre våldsam av dig kan du ladda hem det från piratebay.

Vill du få det lite mer förmånligt utan att bryta mot lagen kan du köpa hårdvara där cubase följer med gratis, t.ex. ett ljudkort (det lär du behöva ändå)

mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

Cubase LE (som är byggt på den äldre motorn) finns bundlad med vissa ljudkort, som Bassebas säger - men annars är det bara att köpa den version man behöver. Ofta räcker det med SE, men annars Cubase Studio 4 (SL). Det är långt ifrån alla som verkligen ha nytta av värstingversionen Cubase 4 (SX)...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Yes det kan du  🙂

Du kan slå ner en som har cubase och ta det från honom. Är du mindre våldsam av dig kan du ladda hem det från piratebay.

Är du helt kass i huvet?

På riktigt?

Det var nog bland det allra dummaste jag har läst på detta forum.

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

Yes det kan du  🙂

Du kan slå ner en som har cubase och ta det från honom. Är du mindre våldsam av dig kan du ladda hem det från piratebay.

Är du helt kass i huvet?

På riktigt?

Det var nog bland det allra dummaste jag har läst på detta forum.

Nej jag e inte "helt kass i huvet". 🙁

Du har nog missat det ironiska i inlägget. Men det är kanske inte helt lätt att förstå när man bara läser en text rakt upp och ner, det kan jag erkänna. Jag menar hade jag bara agerat på mina fördomar utan att tänka efter hade jag kunnat tro att du är en torr 14-åring som inte ens fattar simpsons (eller ännu värre: family guy, . 🙁 that's right i said it!)

Faktum är att det är fullständigt möjligt att ladda hem en piratkopia och jag tror att många här på forumet har eller har haft ett piratprogram installerat nån gång, men de skulle aldrig erkänna det här.

Om du analyserar inlägget ytterligare så kanske du fattar att jag likställer piratkopiering med stöld (om det nu var det du reagerade på) samtidigt som jag anger de allra vanligaste sätten att få tag på cubase.

Vad beträffar dumhet så vet jag inte vilken nivå mitt inlägg ligger på men du måste verkligen hålla med om att ditt är löjligt mycket dummare.

mvh

Edit: sist jag testade mig på riktigt hade jag en IQ på 135 och EQ ska vi inte snacka om... man kan nog säga att jag är en highpass 🥰

Redigerat av funky monk
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

En liten krokodil gick till sin dator och knappade in www.download.com och skrev in "DC++" och laddade ner det. Sedan installerade han programmet, anslöt till några officiella hubbar som han kom in på och skrev in "cubase" i sökmotorn. Strax hittade krokodilen programmet och det var nerladdat. Ett år senare blev han känd på nätet. slut.

Människor däremot har moral och laddar inte ner köpeprogram på nätet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...