Carl_B Posted July 16, 2004 Posted July 16, 2004 (edited) Hej allihopa... Tänkte bara kolla om det finns någon här som skulle vara intresserad av att komponera en låt ihop me mej... jag tänkte prova att göra en låt i en helt annan genre än vad jag brukar.. tänker främst på liknande Roland Orzabal - Mad World alt. Clint Mansell - Lux Aeterna fast med vocals... Typ: mörka stråkar piano långsamt beat på ca. 90 bpm samt vocal Jag arbetar gärna i FL Studio men kan även Cubase 2 lite... hör av er via PM, MSN, ICQ eller mail.. infon står på min profil. mvh Calle Edited July 16, 2004 by Carl_B
Andreas L Posted July 17, 2004 Posted July 17, 2004 Jag tycker att det är kul med sådana projekt, men jag har ingen aning om vilka snubbarna är som du nämnde..?! ...sen så är man ju inte någon stjärna på piano heller! 🙂
Carl_B Posted July 17, 2004 Author Posted July 17, 2004 hehe okay... piano och stråkar kan jag styra upp.. jag behöver nån som kan sjunga till liknande ovannämda musik... sen kanske lite hjälp med beat och basgång..
Celsius Posted July 25, 2004 Posted July 25, 2004 Undertecknad trixade till en liten cover på "Mad World" för ett halvår sedan. Kanske en av världshistoriens(!) skönaste låtar... Så, blir det något med detta lilla samarbete är jag gärna med och latjar lite. 🙂
Recommended Posts