Jump to content
Annons

GUFV, Startad slutsats


gufv (oregistrerad)

Recommended Posts

gufv (oregistrerad)

LÅTNAMN: Startad slutsats

ARTIST/GRUPP: emser

GENRE: Electronica / Postrock med slidegitarr

LÅTLÄNGD: 4:48

KOMPOSITÖR: Gustaf Lundh

PRODUCENT: Lundh

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 6.59 mb

STATUS: Klar

Det blev en till ganska tidigt efter senaste. Den passar nog bra som intro.

Give me some thoughts.

KLICK

morgon.jpg

Redigerat av gufv
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Superskön 😉

Härliga omväxlande harmonier som fångar intresset genom hela låten...den spretiga "plock" ackeguran sitter som en smäck.

Supersköna mysiga ljud som ligger o bubblar...sjysst att väva ihop dom till en percussiv effect -o den galloperande kicken på slutet...-sketafrän 😄

Skönt att du inte drar på med mer svåra diskantrika effekter som skrämmer livet ur en...den här låten är verkligen i perfekt balans och vinner på dess stegrande hamoni/rytm istället för konstiga vassa ljud....

Kanonbra jobbat!

PS. Nu när höstmörkret börjar närma sig blir det läge att rota fram din gamle hit "gå rakt igenom" -Sicken rökare asså!

Link to comment
Dela på andra sajter

gufv (oregistrerad)

baktakt: haha. ditt inlägg var roligt att läsa. 😆 tack för lyssningen och att du verkar gilla den. du verkar ha lyssnat på den i hörlurar - behövs tror jag!

säger även till dig, har inte haft internet sedan min hårda jobbsommar så jag har inte hunnit ge feedback till andra folks låtar. men det hela är på ingång.

den där gå rakt igenom är väl inte i bästa produktionskvalité men visst har den sina stunder idémässigt!

hej så länge.

Redigerat av gufv
Link to comment
Dela på andra sajter

Shit.. När jag såg rubriken.. Electronica och postrock blandat.. Två av mina favorit genrer, blev jag glad. Dessutom med slideguitar som jag älskat sedan jag hörde Dark side of the moon med Pink floyd första gången...

Jag tycker du har lyckats ganska bra.. Hade kanske föreställt mig något annat.. Vissa av ljuden tycker jag inte passade in riktigt heller...

Tummen upp 😆

Redigerat av Pain, baby
Link to comment
Dela på andra sajter

pain baby: tack! vilka ljud tycker du inte passar in? vore intressant att veta.

honker: thanks! inte hört honom. spansk?

italiensk.. legendarisk filmmusiksnubbe, mest känd för musiken till västernfilmerna med clint eastwood (fast han har gjort mycket annat bra också) 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...