Jump to content
Annons

HAMMONDORGEL PÅLÄGG


kakelugn

Recommended Posts

Jag har en Hammondorgel som behöver motioneras. det är en A100 med leslie 145 äkta grejjer.

Jag undrar om det är någon eller några som vill ha orgel pålägg till sina låtar?

Jag hänger i replokalen en gång i veckan (på helgerna) och det vore roligt att göra något kreativt. fö engångs skull.

Det finns 2 alternativ

1. ni skickar över en MP3a över (internet)med er musik och ackord så lägger jag orgel på låten. (skriv vilken bpm låten går i).

2. ni kommer över till min lojja och så pular vi någon dag o så. så får vi se hur det blir.

replokalen finns i Eskilstuna i sörmland.

och då alternativ 3. jag kommer över med orgeln till er men NI BÄR PLUS FIXAR ALL TRANSPORT OCH MAT OCH LOGI TILL MIG.

inspelningen sker med MOTU 896+cubase sx3 sm57 pg81 beta 52a ksm 27 stormembran. eller egna mickar

emaila vojne@yahoo.com eller skicka ett msn när jag är online till ngulekak@hotmail.com Anders heter jag. 25 år eskilstuna.

VILL HA SERIÖSA SVAR!!!! JAG BESTÄMMER OM DET ÄR VÄRT BESVÄRET!!!!

Redigerat av kakelugn
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 månader senare...

Jag har nyttjat Anders orgel tidigare på en låt till tema:remix/cover studioforum festivalen och kan säga att jag blev nöjd med resultatet.

Tack Anders! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Uppmuntrande initiativ av dig !

Själv går jag omkring med fantasier om att ha en Hammond med

i musicerandet.Känner mig dock inte redo ännu. sparar din länk. vem vet ?

Det är ingen risk att farbror spelar andra analoga keyboards ? Prophet 5 ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...