Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag har en Hammondorgel som behöver motioneras. det är en A100 med leslie 145 äkta grejjer.

Jag undrar om det är någon eller några som vill ha orgel pålägg till sina låtar?

Jag hänger i replokalen en gång i veckan (på helgerna) och det vore roligt att göra något kreativt. fö engångs skull.

Det finns 2 alternativ

1. ni skickar över en MP3a över (internet)med er musik och ackord så lägger jag orgel på låten. (skriv vilken bpm låten går i).

2. ni kommer över till min lojja och så pular vi någon dag o så. så får vi se hur det blir.

replokalen finns i Eskilstuna i sörmland.

och då alternativ 3. jag kommer över med orgeln till er men NI BÄR PLUS FIXAR ALL TRANSPORT OCH MAT OCH LOGI TILL MIG.

inspelningen sker med MOTU 896+cubase sx3 sm57 pg81 beta 52a ksm 27 stormembran. eller egna mickar

emaila vojne@yahoo.com eller skicka ett msn när jag är online till ngulekak@hotmail.com Anders heter jag. 25 år eskilstuna.

VILL HA SERIÖSA SVAR!!!! JAG BESTÄMMER OM DET ÄR VÄRT BESVÄRET!!!!

Edited by kakelugn
Annons
Posted

Trevligt intiativ! Denna tråd ska jag minnas, kanske att vi vill ha en hammond på kommande inspelning med bandet, vi får se...

• 3 months later...
Posted

Jag har nyttjat Anders orgel tidigare på en låt till tema:remix/cover studioforum festivalen och kan säga att jag blev nöjd med resultatet.

Tack Anders! 😠

Posted

Uppmuntrande initiativ av dig !

Själv går jag omkring med fantasier om att ha en Hammond med

i musicerandet.Känner mig dock inte redo ännu. sparar din länk. vem vet ?

Det är ingen risk att farbror spelar andra analoga keyboards ? Prophet 5 ?