Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Efter 1:14 i Armageddon It så drar deras stämmor igång just likt alla deras andra låtar..Hur har dom mixat dom för att låta så ja jag vet inte hur man ska säga..men hur får man dom och låta som dom gör 😉 Länk så ni kan höra vad jag menar ; http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=113338191

-->>Armageddon It---> efter 1:14 och 2:57 hörs ganska tydligt vad jag menar hoppas jag..

Tack på Förhand för all hjälp! !

//Fjodrov

Annons
Postat

Aaah...den funkar bara om du har firefox 😉 Om ni orkar så gå in och sök på Def Leppard från länken ovan --->music-->search def leppard-->sedan näst nedersta på första sidan.

Postat (redigerat)

Mixat? Dom sjunger väl bara flera olika falsett stämmor hela bandet.

Pyromania jävlar vilken bra skiva 😉

Blev tvungen att slänga på den nu.

Länken funkade för mig iallafall och jag har Explorer

Redigerat av auto mode
Postat

Men det låter så fränt eller vad man ska säga som att dom har världens fetaste kompressor ovanpå 10 olika dubbade spår. Fantastiskt grym skiva..Photograph är så ofantligt bra!

Postat (redigerat)

Tror att jag lämnade en rätt utförlig beskrivning i denna tråd:

Körer à la Queen, Def Leppard, etc., Hur?

Edit: Länken ovan går till Blocket istället för dit man vill. Där kan man ju alltid kolla efter leksaker om man vill. Lynxo har dock angivit rätt länk nedan.

Redigerat av Lee
Postat

Hahahaha!!! 😉 Hur i själva h-e lyckades jag få in en länk till blocket i min länkning. Otroligt roligt!!! Jag brukar ju kolla att länken spottar ur sig rätt address när man klickar på den. Men uppenbarligen inte igår...

Som tur var kastade Lynxo upp den rätta länken!

Postat
Hahahaha!!! 😄 Hur i själva h-e lyckades jag få in en länk till blocket i min länkning. Otroligt roligt!!! Jag brukar ju kolla att länken spottar ur sig rätt address när man klickar på den. Men uppenbarligen inte igår...

Som tur var kastade Lynxo upp den rätta länken!

Jo, där blev man lite förvånad. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.