KLARRE Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Hej! Fick mitt nya kort(m-audio 1010lt) och mixer(soundcraft spirit m8) i fredags och har pillat och donat i timmar och försökt få igång det ordentligt. Jag instalerade drivrutinerna, kopplade in kortet och startade cubase och under device setup bytte jag "ASIO-grejjen" till "M-audio-grejjen" men jag kan bara spela in kanalerna 1 och 2 precis som med vilket stereo-kort som helst. Alla mikrofoner indikerar i m-audios kontrollpanel som de ska. hjälp... 😄 Jag har testat kortet i en annan dator och det var samma sak då. jag har även testat i flera Cubase-versioner. Lite jobbigt när trummickarna står riggade och allt jag vill är att trycka in den fina röda knappen och köööra! 🥰 Snälla hjälp mig!
KLARRE Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 Jag tackar ödmjukast för hjälpen! nu ska jag ha roligt 😏
DrHans Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 Jag tackar ödmjukast för hjälpen! nu ska jag ha roligt 😏 Löste det sig alltså, vad kul. Så lite så lite. Alltid kul att kunna vara till hjälp. Vore kul att få höra hur det låter som atck för hjälen. / Doktorn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.