johan_musik Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 Hallå allihopa jag är amatör dj och har en fråga!! 😄 Hur får man tag på enbart sång från musikspår?? - Finns det sidor där man kan köpa sång spår!! eller är det så illa att men måste ha kontakter med bolaget som gjort låten och få spåret genom dem?? Snälla nån som vet de här skriv till mig!! tack på förhand. 😉
johan_musik Postat 16 september 2006 Trådstartare Postat 16 september 2006 Som sagt snälla nån som kan nånting om det här ämnet skriv det då??? Jag måste få reda på det!!..
Linus Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 8 minuter mellan inläggen? Hörru, dämpa din iver lite. Längst uppe har du sökfunktionen där du kan hitta tidigare trådar som berört detta. Det är svårt att tvätta ut sång ur en låt med bra kvalitet, fasvändartricket i all ära men inte blir det bra. Kontakta skivbolaget, eller håll dig till de acappellor som redan figurerar och cirkulerar på nätet. Acapella Heaven och Pellamania är två exempel.
Cleff (oregistrerad) Postat 16 september 2006 Postat 16 september 2006 Kan tillägga en till sida: http://www.vipzone-samples.com/
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.