Mojje Cruncher Andersson Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 Hej på er! En kamrat har en Yamaha 01 med ett ADAT-interface installerat. Han undrar om det finns något ljudkort som kan ta emot lightpipe rakt in i en PC!? Vilka tillverkar och vad kostar det? Länkar går bra! OBS!! Har inte letat med flitig törst själ utan är lite lat och hoppas på andras kunskaper i ämnet! Tack på förhand. Vänligen. /Cruncharn'
Light Head Postat 15 september 2006 Postat 15 september 2006 http://www.frontierdesign.com/ De har flera, allt från Wavecenter med 1 lightpipe till Montana med 4...
Mojje Cruncher Andersson Postat 17 september 2006 Trådstartare Postat 17 september 2006 (redigerat) Thanx for the help!!!! Take care! /Cruncharn' Redigerat 17 september 2006 av Cruncher
thrinithan (oregistrerad) Postat 17 september 2006 Postat 17 september 2006 (redigerat) !?!??!?! Thanx for the help!!!! Take care! /Cruncharn' ?!?! Är det bara jag som reagerade på att ""Cruncharn""!!! just sa Take Care 😆 Motstrider hans ack så inbjudande avatar litegranna 😉 Redigerat 17 september 2006 av thrinithan
nickponcho (oregistrerad) Postat 18 september 2006 Postat 18 september 2006 (redigerat) Jag kör light pipe till Hammerfall le kortet 9632 som man kan hitta på blocket eller vendolin för runt 1500-2000kr RME Audio Solutions Redigerat 18 september 2006 av nickponcho
Mojje Cruncher Andersson Postat 19 september 2006 Trådstartare Postat 19 september 2006 !?!??!?! Thanx for the help!!!! Take care! /Cruncharn' ?!?! Är det bara jag som reagerade på att ""Cruncharn""!!! just sa Take Care 😄 Motstrider hans ack så inbjudande avatar litegranna 😉 Ups! Sorry "thrinithan"!!! Ska genast byta avatar mot en som verkligen visar vem jag är... Take care... seriously! /Cruncharn'
thrinithan (oregistrerad) Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 !?!??!?! Thanx for the help!!!! Take care! /Cruncharn' ?!?! Är det bara jag som reagerade på att ""Cruncharn""!!! just sa Take Care 😄 Motstrider hans ack så inbjudande avatar litegranna 😉 Ups! Sorry "thrinithan"!!! Ska genast byta avatar mot en som verkligen visar vem jag är... Take care... seriously! /Cruncharn' haha... relax... Det var ett skämt som tydligen ingen förstod
Mojje Cruncher Andersson Postat 19 september 2006 Trådstartare Postat 19 september 2006 Jupp! I know! ...fortsatte bara med lite självironi! Ingen fara! Take care mannen!!!!! /Tha' Cruncha'
thrinithan (oregistrerad) Postat 20 september 2006 Postat 20 september 2006 (redigerat) hehe 😉 ... då var det jag som missförstod svaret på min egen ironi 🙂 Case closed !Take care! Redigerat 20 september 2006 av thrinithan
Light Head Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Case reopened... Du menade väl Be aware!?
Mojje Cruncher Andersson Postat 25 september 2006 Trådstartare Postat 25 september 2006 Stämmer nog Light Head! Fick i alla fall svar på min fråga. Bra som attans detta med massa människor som kan en massa om sånt en annan borde haft en massa kunskaper om...! Slutligen får det således bli... Take aware! ... eller kanske till och med... Tupperwere!!! Coolers! /Cruncharn'
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.