hygglo Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Att sĂ€ga hej till alla! Jag tror mig redan nu veta ( efter 5 min medlemskap ) Att detta kommer att bli min favvoplats hĂ€r pĂ„ internÀÀÀt! đ ok.. Jag tycker att ni kan klicka er in pĂ„ :min hemsida DĂ€r ni kan ta del av vad jag proddat och skrivit! skulle ju vara kul att veta vad ni tycker. Bra eller dĂ„ligt! just throw it in the face! đđ / Hygglo đ
Zyan Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 VÀlkommen...hoppas att du kommer trivas... Jag förmodar att du tÄl Àrlighet...mÄnga hÀr kör med Kaizenmodellen, dvs stÀndiga förbÀttringar. Finns alltid nÄgot att klaga pÄ...men samtidigt Àr det nÀstan alltid nÄgot som Àr bra...
allansson Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Ligger inte denna trĂ„d lite fel? đ Hursomhelst sĂ„ ska jag lyssna pĂ„ musiken nĂ€r jag fĂ„r chans. Hoppas du trivs iaf! đ
jockish Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Lyssnade lite pÄ din musik,, Du har en bra röst,, Men lite halv fjompiga lÄtar,, Inge drag i dom,, En frÄga bara, Sysslar du med Trance/Techno?
X-enon Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Borde ligga i medlemspresentationer đ Men hursomhelst: VĂ€lkommen! ;D
hygglo Postat 14 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 14 september 2006 ja attans jĂ€rnspikar!! Jag sĂ„g ju nu att denna trĂ„d har hamnat pĂ„ helt fel stĂ€lle!!!! đź Ber om ursĂ€kt för det intrĂ€ffade.. đ [ varit medlem i 11 min nu ] Jag tĂ„l det mesta! so.. just hit me in the face! đ jockish HĂ„ller med dig, men tyvĂ€rr har jag ingen röst för "hĂ„rdare lĂ„tar". TyvĂ€rr! Techno Ă€r kul! har gjort nĂ„gra, men har inget smakprov hĂ€r.. /Hygglo đ
jockish Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 Haha,, Ladda ner Pökhus - Meloner Lyssna ett par grr,, Ăppna i ditt prog. Gör en liten cover och Sjunger in hans röst.. Det Ă€r riktigt kul.. Det borde göra susen.. =) // PS. Detta inlĂ€gg fĂ„r tas oseriöst đ (Men det skulle vara kul om nĂ„n testade)
hygglo Postat 14 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 14 september 2006 Hmm.. Du jockish, va fasen yrar du i nu?? đ
jockish Postat 14 september 2006 Postat 14 september 2006 NÀÀ inget! đđ ,, hehe Men seriöst kan du inte för min skull iaf sjunga Pökhus - Meloner och skicka till mig? ^^ MSN: jockeeeh@snyggast.se // DJ Jockeh
hygglo Postat 14 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 14 september 2006 ha ha.. nÀÀ du, de fĂ„r du allt göra sjĂ€lv! đ antar att du gjort det redan?? đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.