Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Att sÀga hej till alla!

Jag tror mig redan nu veta ( efter 5 min medlemskap ) Att detta kommer att bli min favvoplats hĂ€r pĂ„ internÀÀÀt! 😎

ok..

Jag tycker att ni kan klicka er in pÄ :min hemsida

DĂ€r ni kan ta del av vad jag proddat och skrivit! skulle ju vara kul att veta vad ni tycker. Bra eller dĂ„ligt! just throw it in the face! 🙂😄

/ Hygglo 😄

Annons
Postat

VĂ€lkommen...hoppas att du kommer trivas...

Jag förmodar att du tÄl Àrlighet...mÄnga hÀr kör med Kaizenmodellen, dvs stÀndiga förbÀttringar. Finns alltid nÄgot att klaga pÄ...men samtidigt Àr det nÀstan alltid nÄgot som Àr bra...

Postat

Ligger inte denna trĂ„d lite fel? 😄

Hursomhelst sĂ„ ska jag lyssna pĂ„ musiken nĂ€r jag fĂ„r chans. Hoppas du trivs iaf! 😄

Postat

Lyssnade lite pÄ din musik,, Du har en bra röst,, Men lite halv fjompiga lÄtar,, Inge drag i dom,, En frÄga bara, Sysslar du med Trance/Techno?

Postat

ja attans jÀrnspikar!!

Jag sĂ„g ju nu att denna trĂ„d har hamnat pĂ„ helt fel stĂ€lle!!!! 😼

Ber om ursĂ€kt för det intrĂ€ffade.. 🙂 [ varit medlem i 11 min nu ]

Jag tĂ„l det mesta! so.. just hit me in the face! 😉

jockish

HÄller med dig, men tyvÀrr har jag ingen röst för "hÄrdare lÄtar". TyvÀrr!

Techno Àr kul! har gjort nÄgra, men har inget smakprov hÀr..

/Hygglo 😎

Postat

Haha,, Ladda ner Pökhus - Meloner Lyssna ett par grr,, Öppna i ditt prog. Gör en liten cover och Sjunger in hans röst.. Det Ă€r riktigt kul.. Det borde göra susen.. =)

// PS. Detta inlĂ€gg fĂ„r tas oseriöst 🙂 (Men det skulle vara kul om nĂ„n testade)

Postat

NÀÀ inget! 🙂😉 ,, hehe Men seriöst kan du inte för min skull iaf sjunga Pökhus - Meloner och skicka till mig? ^^ MSN: jockeeeh@snyggast.se

// DJ Jockeh

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.