millford (oregistrerad) Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Var inne på I/O setup helt plötsligt dycker programmet och jag tappar kontakten med Interfacet, jag kunde hör ett svagt knäppande, är det någon som känner igen detta? har digi002 pajat ihop? Den känner inte av den över huvudtaget, snälla hjälp mig någon.
BONGOBOB (oregistrerad) Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Tjena. Jag hade precis samma problem och kollade upp det på digidesigns forum. Det var massor som hade det där knäppandet i sin 002. Tydligen är det ett tillverkningsfel och alla får den gratis fixad men om du inte pallar skicka iväg din 002 funkar det att lirka på ett par sladdar inuti som glappar. Kanske inget att rekomendera men det funkade iallafall för mig och nu har det funkat två år efter lirkandet. Kolla digidesigns forum och avgör själv. lycka till Magnus
chrisB Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Kontakta Digidesign. Detta är ett känt problem, det är många som har fått samma problem (bla jag). Har du registrerat dig som användare? skickat in ditt reg-bevis? med snrnr och allt . . . Mecka inte själv i burken!! även om andra har lyckats med det . . . .
millford (oregistrerad) Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Tack så mycket för hjälpen!!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.