Richie76 Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 (redigerat) Tja. Har under en lÀngre tid skrivit och spelat in egna lÄtar som jag sedan har lagt ut pÄ nÀtet. Responsen har varit bra och jag vill nu prova dessa lÄtar live. Söker dÀrför gitarrist som vill göra en seriös satsning pÄ att spela live och repa inför spelningar. Musiken andas coldplay, keane, muse... Blir Àven mer gitarrbaserade lÄtar med lite mer driv i Àn tidigare. Redigerat 19 september 2006 av Richie76
Richie76 Postat 10 september 2006 TrĂ„dstartare Postat 10 september 2006 Hehe, ja det gör jag.. ska genast Ă€ndra.. đ
Richie76 Postat 19 september 2006 TrÄdstartare Postat 19 september 2006 Gitarrist behövs.. Mellan typ 23-35 och kan spela bra. Blir lite mer gitarrbaserade och mer driviga lÄtar hÀr framöver.
kartan Postat 19 september 2006 Postat 19 september 2006 Synd att man Àr pÄ vÀg frÄn gbg, för det dÀr blev jag ju lite sugen pÄ mÄste jag erkÀnna..
hobbex2004 Postat 26 september 2006 Postat 26 september 2006 jag Ă€r gitarrist boende i gtb/gbg.... har spelat i 15 Ă„r och Ă€r faktiskt rĂ€tt sugen pĂ„ spelningar och dyl. DĂ€remot vette fan om jag tycker Coldplay-musik Ă€r sĂ„ roligt att spela.... Men gitarrbaserade lĂ„tar lĂ„ter mer Ă€n okej...đ Jag blandar visserligen rĂ€tt friskt i mina lĂ„tar, men det Ă€r Ă€ndĂ„ rock/hĂ„rdrock i grunden... Det Ă€r ju Ă€ndĂ„ dĂ€r som de flesta "gitarrbaserade" lĂ„tar finns.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.