Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tja. Har under en lÀngre tid skrivit och spelat in egna lÄtar som jag sedan har lagt ut pÄ nÀtet. Responsen har varit bra och jag vill nu prova dessa lÄtar live. Söker dÀrför gitarrist som vill göra en seriös satsning pÄ att spela live och repa inför spelningar. Musiken andas coldplay, keane, muse... Blir Àven mer gitarrbaserade lÄtar med lite mer driv i Àn tidigare.

Redigerat av Richie76
Annons
  • 2 veckor senare...
Postat

Gitarrist behövs.. Mellan typ 23-35 och kan spela bra. Blir lite mer gitarrbaserade och mer driviga lÄtar hÀr framöver.

Postat

Synd att man Àr pÄ vÀg frÄn gbg, för det dÀr blev jag ju lite sugen pÄ mÄste jag erkÀnna..

Postat

jag Àr gitarrist boende i gtb/gbg.... har spelat i 15 Är och Àr faktiskt rÀtt sugen pÄ spelningar och dyl.

DĂ€remot vette fan om jag tycker Coldplay-musik Ă€r sĂ„ roligt att spela.... Men gitarrbaserade lĂ„tar lĂ„ter mer Ă€n okej...🙂

Jag blandar visserligen rÀtt friskt i mina lÄtar, men det Àr ÀndÄ rock/hÄrdrock i grunden... Det Àr ju ÀndÄ dÀr som de flesta "gitarrbaserade" lÄtar finns.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.