Jump to content
Annons

-_-  

7 members have voted

1. 1. -_-

• 1
      0
    • 7
      3
    • 9
      2
    • 2
      0
    • 6
      1

Recommended Posts

Posted

tyvärr ingen direktlänking

gå in på länken o ta save ass!

detta är nog bland det tetigaste som har kommit ur mej.. måste bero på min idétorka...

lite zimmer-inspirerat.. fast kasst och ghey...

förresten... skratta in in public e ni schyssta...

Annons
Posted

Jadu, dehär låter ju som det ska. Är ju ingen synthare alls, men allting låter ju snyggt.

Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren...

Guest Danny Cort
Posted

...men det är inte särskilt gay ju...

Posted

Det enda som låter ghey är dom där tjohoo-ljuden..låter väl så när någon får ett back-stick.. 😄

Ganska bra reverbererade trummor för att vara dig?

det här gillade jag i alla fall och det lät väldigt bra i datorhögtalarna på jobbe, jämnt o fint..

Jag satt o väntade på att Kim i N-trance eller Kate Ryan skulle komma in o läga ett par välljudande räkor... kan du inte snickra in lite mer vokala grejer?

Men ditt röstningssystem var ju ghey om nåt 😠😄😆

Posted

Tack för alla kommentarerna! 🙂

Rockfart: stråkarna e lite soundtrack-aktiga ja 🙂 atmosphere... skar bort en jävla massa i mellanregistret.. va så mullriga innan...

Vaccum: Hur menar du? "Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren..."?

Danny Cort: Haha tycker ja iaf 😄

demoniqus: dom där tjohoo-ljuden ska vara en varg typ... samplat från warcraft 3 😄

"Ganska bra reverbererade trummor för att vara dig?"

haha tack 😆

jobbat rätt mycke med eq för att få en jämn o mjuk ljudbild.. och om du... ljudbilds-hitler.. tycker de låter bra så måste de va de 😄

Nu ere så att ja känner varken Kim i N-trance lr Kate Ryan... eller någon sångare över huvudtaget tyvärr så ja har inga vocals 🙁

undrar om de finns nån flicka på detta forumet som kan sjunga *pik* 😆

Röstnings-grejen e riktigt ghey ja... men vadå... va trött o röksugen o orkade inte tänka själv... :/

tack igen för lyssningen!

Posted
Vaccum: Hur menar du? "Saknar lite tätare harmonik i stråkarna, men det är säkert dödsförbud på att färga akorden mer i denna genren..."?

Du har lagt upp akorden i spritt läge. Att täta ihop menar jag med att slänga på lite fler toner mellan dom som finns. Bevara top/bas men släng in fler toner så det blir en tätare klang. Då låter det dels lite mer "på riktigt" och så blir det fetare.

Posted

Du har lagt upp akorden i spritt läge. Att täta ihop menar jag med att slänga på lite fler toner mellan dom som finns. Bevara top/bas men släng in fler toner så det blir en tätare klang. Då låter det dels lite mer "på riktigt" och så blir det fetare.

aah.. du menar zzå 😆

tja... det är 4-5 noter per ackord... men de skulle väl kunna få plats lite fler 😄

ska ta o prova de.. tack för tipset 😆

Guest JHoffa
Posted (edited)

Produktionsmässigt låter det jäävligt bra!!! Men det är inte mycket till melodi, dock ganska skön. Va är det för stråkar? De låter mycket mycket bra, dyra? 3:a (eller nåt?)

Edited by JHoffa
Posted

..Lyssnar igen..låten fastnar p.g.a dom jäkla stråkarna i clash med det andra soundet..attans..du måste fixa sång och en melodi till det här Calle... 😄

( tror att Gheyklubben Tiptop här i stockholm skulle kunna promota den åt dig.. 🙁🙂🙂 om du nu tycker att det är sån varning på den? )

Det här är bra

..oopps..höll på att glömma.. 😄 ..50hz'en skulle behöva en liten, liten, sänkning med ett mycket smalt band och c:a 4 - 5db ( jag tycker den låter lite för "överrepresenterad" )

Posted

Haha tack så mycke gubbs! 🙂

demonen: fixa lite sång åt mej då 🙂

ska skära lite runt 50hz som du säger... mina högtalare går ju bara ner dit så ja hör ju inge :/

Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 😄

JHoffa: tack tack 🙂 stråkarna är från atmosphere... skar dom som satan i mellanregistret för att få den mjukare...

Rocky: haha ja har vart ett vrak hela detta året så ni kommer inte märka nån skillnad 😄

Posted

ska skära lite runt 50hz som du säger... mina högtalare går ju bara ner dit så ja hör ju inge :/

Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 🙂

..nej..för H%¤##&/te till Tiptop går jag inte...det är ju fullt med ghey

's där 😄 ..*tar ett djupt andetag*.. 😄

Du kan skicka den anonymt.. och skriva "gheymusik" på omslaget... 🙂

Jag tog en screenshot på EQ-inställningen jag testade..och den finns här...

Gör du en melodi ska jag kolla med min sångerska som kommer upp under semestern o ska lägga sång på lite andra låtar jag håller på med...

Posted

Tiptop... aldrig hört talas om de... men du verkar ju kunna dina grejer 😄 så om ja skickar en CD-R till dej sen så kan du ta me den dit 🙂

..nej..för H%¤##&/te till Tiptop går jag inte...det är ju fullt med ghey

's där 😄 ..*tar ett djupt andetag*.. 😄

Du kan skicka den anonymt.. och skriva "gheymusik" på omslaget... 🙂

Jag tog en screenshot på EQ-inställningen jag testade..och den finns här...

Gör du en melodi ska jag kolla med min sångerska som kommer upp under semestern o ska lägga sång på lite andra låtar jag håller på med...

Wow!! gärna!! gör de! 🙂

tack för skärmdumpen me 🙂